axi Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Etter jeg formaterte pcen har papirkurven forsvunne, hvordan får jeg den tilbake? trenger raskt svar. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) høyreklikke på skrivebordet --> egenskaper --> skrivebord --> tilpass skrivebord --> hukk av for vis papirkurv EDIT: sry,, my mistake var visst ikke noe papirkurv der å hukke av i Endret 7. november 2006 av Zuckron Lenke til kommentar
Strepto91 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Lukke alt av vinduer å låse døra når du går. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Høyreklikk på skrivebordet, velg egenskaper-->skrivebord-->tilpass skrivebord. Edit: Var for sent ute, og i svarte i tillegg feil. Endret 7. november 2006 av svortevik Lenke til kommentar
axi Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Høyreklikk på skrivebordet, velg egenskaper-->skrivebord-->tilpass skrivebord. 7239702[/snapback] nei det går ikke.. går ikke an å hukke av noe der Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Sikker på du ikke bare ser på feil sted av skjermen? Sett nede til høyre der den pleier å dukke opp etter formatering? Lenke til kommentar
axi Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Sikker på du ikke bare ser på feil sted av skjermen? Sett nede til høyre der den pleier å dukke opp etter formatering? 7239751[/snapback] mhm, den er borte Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Gå på min datamaskin å trykk backspace, så kopierer du papirkurven til skrivebordet.. Lenke til kommentar
axi Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Gå på min datamaskin å trykk backspace, så kopierer du papirkurven til skrivebordet.. 7239848[/snapback] takk, men det går vell che an å gjer det på en annen måte? sånn at det ikke blir snarvei? Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 hvis du ikke klarer å finne den, så kan du bare skrive inn Recycle Bin/Papirkurv i adresselinja, og den kommer frem (nødløsning ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå