Larshr Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Den siste måneden har internettilkoblingen på laptopen min gått ekstremt sakte. Jeg har en 1 mb/s ADSL-linje, men det er ikke noe galt med linja, da de andre pcene i huset har normal hastighet. Jeg tror heller ikke det er viruskontrollen eller firewallen da jeg har prøvd å deaktivere denne uten noen nevneverdig effekt på farten. En nedlasting fra en universitetsserver hadde gjennomsnittshastighet på 735 kb/s på en kjelleren, mens den hadde gjennomsnittshastighet på 2 kb/s på maskinen min. Info om maskinen: HP Compaq nx 7400 Intel centrino dual core 1,83ghz 0,99 gb ram Norton internet security versjon 9.1 Maskinen var ny i september Ingen endringer gjort på maskinvare. P.S Jeg installerte en Hp Photosmart 7100 printer i forrige uke og siden da har jeg fått følgende feilmelding hver gang jeg "booter" Svchost.exe Instruksjonen i "0x00b82ae1" referte til adresse "0x000000000", Minnet kunne ikke være "written" Håper det er noen som kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå