Cerunnir Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Er på jakt etter noen billige 5.1 høyttalere, noen forslag? Sånn, ikke over 1500 helst. Anders. Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Er på jakt etter noen billige 5.1 høyttalere, noen forslag? Sånn, ikke over 1500 helst. Anders. 7239517[/snapback] https://prisguiden.no/product.php?productId=21554 Bruke disse selv nå. Fått bra på tester. er veldig fornøyd med di til spilling God trøkk, og veldig klar og fin lyd i di, så disse er verdt pengene Endret 7. november 2006 av Digidice Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Kjøp disse! + et bra lydkort. Det fortjener disse høytalerene. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Vil råde deg til å kjøpe et skikkelig sett 2.1 høyttalere i den prisklassen, og heller spare til skikkelig Hi-Fi surround-anlegg senere i livet (blir en stund til jeg kommer dit). Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 jeg trenger et forslag til rundt 15.000 så om noen kan hjelpe er det supert.... (helst pianolakk) Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Dette er vel strengt tatt feil kategori (eller forum), men: Jeg liker best NAD+B&W på hifiklubben. De har Denon og Dali også hvis du liker det bedre. 15000 blir lite for å bygge opp et komplett anlegg (kommer an på hvor kresen du er). Begynn med en fin surround-reciever og heng på fronthøyttalere. Senere supplerer du med en senterhøyttaler (den viktigste filmhøyttaleren etter min mening) og bakhøyttalere etterhvert som du får råd. Blir det for lite trykk, så går du for en aktiv sub. Planlegg hele anlegget før du begynner, og kjøp høyttalere i samme serie. Snakk med folka på hifiklubben, de har mye peiling og er ikke desperate etter å selge. Endret 7. november 2006 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 (endret) X-530 er et bra og billig 5.1 lydsystem..Jeg selv betalte 1,- kr for det da.hehe..bra trykk i bassen.... jeg trenger et forslag til rundt 15.000 så om noen kan hjelpe er det supert.... (helst pianolakk) Start en ny tråd...Ikke Hijack denne tråden.. Endret 24. november 2006 av Scortech Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 tiiim don't hijack this thread... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå