Villanden Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Noen bilder jeg tok den dagen jeg innstallerte spillet. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Var det på hard eller noe? Ser du har brukt 310 turns. Jeg har brukt 209 turns og har 64 settlements, er spania, har ingen allierte, er i krig med alle utenom the papal state. Skal legge ut noen bilder når jeg kommer hjem etter skolen. Da skal dere få se mitt rike . Lenke til kommentar
RIP Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Var på Normal, brukte ikke no spesielt kort tid. Var aldri no race om å bli ferdig før turn 300. Men brukte mange turns på å ta det siste av mongolerene og tirmurds - de løper jo rundt også må du slakte alt de har av soldater :\ Også den byen i afrika som er helt til venstre må man ta båt til (pass på pirater som vokter sjøen der nede!) Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Caesar... Alexander... Charlemagne.. These are names that will soon be forgotten now that you have made their legacies seem petty and unambitious. Det er ikke en dum beskjed å få Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Edit: Dobbelpost, min aller første også! Endret 21. desember 2006 av lago Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Min aller første Heroic Victory i Campaign som France. En av byene jeg hadde tatt etter et crusade ble angrepet av Mongolians. Got damn shitty mongolians.. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Herre fred, jeg må spille det her... hvor kan jeg finne demo?? Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 prøv www.gigex.com eller www.gamer.no Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 noen bilder fra første slag som tyrker Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Ingen av de funka 7648587[/snapback] pfft gjør de vel http://gamer.no/nyhet/pc/medieval_ii_total_war/32949 Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Pavens menn får svi, takket være katapultene mine Dette blir resultatet etter at kavaleriet mitt har ryddet opp En hyggelig liten massakre på plagsomme rebeller Mine tyske Mounted Sergants tar seg av den feige kapteinen til fienden Prince Henry en syk fyr som liker og slakte sivilbefolkningen i byer han okkuperer , han døde på slagmarken som en helt en tid etter Et fint bilde fra en by i Italia Nice charge Mine Mercenary Crossbowmen slakter den spanske hæren Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Mine Mercenary Crossbowmen slakter den spanske hæren 7652066[/snapback] Elsker mercenary crossbowmen. Vant et korstog med en hær med halvparten mercenary crossbowmen, halparten mercenary spearmen og en tungt bevæpnet gruppe peasants. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Braveheart. <3 Tidlig på min Spania campaign, lurer på hvor mange som hadde blitt trampet ned. Mine Heroic victories. (Kun de to første fra Campagin, slo M.F. heroic på LAN som HRE, det var deilig, men har ikke bilde. .) Vi avslutter med tallet alle elsker. Endret 24. januar 2007 av Larzemannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå