Gunfreak Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 jepp, hadde nettopp et mini slag selv der fienden ble peppra med piler fra både crossbows og bows samt katapult. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 wow. ikke verst ser du satser på å ta de før de kommer fram. og har mange anticavaleri tropper som tar de hestene som eventuelt skal kunne komme seg fram. god taktikk 7324634[/snapback] ER DU gæren!?! Hadde bare billmen omtrent, og de suger tilogmed mot pesants >_> Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Ok, etter å ha sett en hel del bilder av folk som poster bilder med god grafikk, får dere nå se bilder tatt av meg i dårlig grafikk... Selv jeg har bedre grafikk en deg nå Her kommer bildene Arablestene til det HRI gjør seg klare til å fyre av Her treffer en av pilene fra Arablesten Sicilys tropper, vanskelig og se dog Livvaktene til Generalen min ser jammen fete ut Peasent Archers FTW! (når de skyter brennede piler er de jo litt gode da ) Her får de forhatte Polish Nobles smake kaldt tysk stål Stonehenge? WTF! Mine tapre menn vinner en overlegen seier over danskene! Flere bilder kommer snart Lol, jeg får bruke imageshack neste gang, jeg skulle vist ikke ha slettet bildene :tease: Endret 22. november 2006 av Dark Archon Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Herregud, jeg gleder meg til jeg får dette til helga Lenke til kommentar
V-by Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg spillte i hele går... Steike å herlig grafikk det er på slagmarka. Hadde ikke ventet meg at soldatene får blod på seg og slikt, det likte jeg. Skal poste noen bilder da jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Cav som stormer inn i hverandre Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Har alltid satt ut sharpend stakes men dette er første gang jeg ser hvor dødlige de er O_O Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 STOOORM!! Oppstilling Her blir fienden skutt i fillebiter Fra en annen vinkel Flank Attack En sliten hær klar til enda en kamp som ble vunnet med god margin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Dette slaget hadde jeg ganske god kontroll på jeg var angriperen Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) mine bilder vil bare ikke bli uploada Endret 26. november 2006 av Mildir Lenke til kommentar
Perfect_being Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 more pictures, anyone? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 et lite bilde, er på god vei til å ta over hele england Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 jeg har slutta helt å bruke sige works jeg, bruker bare arty av forskjellige typer, mye lettere, slå 4.5 hull i veggen så stormer man gjennom Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 jeg har slutta helt å bruke sige works jeg, bruker bare arty av forskjellige typer, mye lettere, slå 4.5 hull i veggen så stormer man gjennom 7409926[/snapback] Mindre tap også, . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Elsker slag hvor fienden må krysse en bro måtte bare ta noen forsterkninger med kavaleriet mitt... Endelig seier med "France" Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg hadde tatt over England, men pluttselig så jeg at Kongen til England sto stille helt alene, så da måtte jeg jo bare drepe han med en liten hær. Her kommer hæren min traskende i det pene været Braveheart uniten, helt like Mel fra filmen, både med hjelm og sverd. Fienden hadde bare peasents, så det var bare å ri dem ned Her dreper jeg kongen til england Og her blir restene av hæren dems ridd ned. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Kom med flere bilder da ppl! Lenke til kommentar
Perfect_being Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 110% enig! More more! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå