Gå til innhold

Total War: Post dine bilder fra spillet Medieval 2 Total War!

Anbefalte innlegg

Kanoner gjør det virkelig lettere å ta borger.

Ikke noe vits å tråkke forsiktig når man skal ta en borg

Tar å slår hull fleste steder så fienden må spre seg

Den indre muren var heller ikke noe stort hinder

så er det den vanlige skjipe slåssinga på torget en av grunnene til at jeg har slått av tiden på battles.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Er det mulig! gud jeg hater de Inqusitors som nettopp drepte generalen over en hær jeg hadde tenkt å angripe skotland med.

post-64648-1163938659_thumb.jpg

Endret av KRAFortune
Lenke til kommentar

Får gåsehud av å se alle disse najs pics :)

Jeg skal stikk ned til expert å kjøpe det rett etter skolen i morra... Forguda RTW, dette ser bedere ut... Kun ett spørsmål. Er nærkampen bedere her enn i RTW?? på traileren ser det sånn ut ihvertfall :hmm:

Axl F

Lenke til kommentar

et lite natur bilde

så dro jeg på mitt første skikkelige korstog til jerusalem, før hadde jeg bare vært på korstog i europa og det tells liksom ikke.

Fra et slag utenfor Jerusalem, mista en del flere folk en jeg ville pga. mye rot

Ble et jævla hærk å ta over jerusalem da bare et sigetower overlevde og måtte sende horder på folk inn i det og pga. elenig pathfinding statt så klart folka mine seg fast på veggen og ble skutt i stykker av bueskyttere. mista nesten 800 mann mot 400 av fienden.

Her stikker fiendens kaptein

Lenke til kommentar

Ok, etter å ha sett en hel del bilder av folk som poster bilder med god grafikk, får dere nå se bilder tatt av meg i dårlig grafikk... :ph34r:

Jeg forskanser meg på en fin liten fjellhylle, fienden skal få en tøff jobb med å angripe meg der.

slag2.jpg

Yes, da vant vi, da er hæren min klar til å gå mot Bern etter at de får forsterkninger nord i Milanregionen.

slag3.jpg

Hvordan vil dette gå? Milan liker dårlig at jeg vil ta en av deres siste tre gjenværende byer og går på i ett desperat forsøk på å drive meg ut av deres landområder så de kan vente på forsterkninger eller håpe at deres usikre allianse med danskene vil hjelpe dem ut av knipa.

Den første lille hæren på 250 mann, modige menn skal vites går rett i fellen, kun 5 av dem unnslipper etter at mine mange kavalerienheter angrep dem fra alle kanter. Infanteriet slapp å bli sendt inn denne gang. Men når hovedhøren på 850 menn kommer vil infanteriet få i oppgave å holde unna for fienden mens kavaleriet vil gå bak å angripe deres general.

slag5.jpg

Suksee! Alt går som planlagt, fienden blir overrumplet, infanteriet ble sendt frem mot fiendens infanteri, to kavalerienheter fra begge sider jaktet på generalen, de andre kjørte på infanteri og bueskyttere fra alle kanter. Howard begynner å lære.

Jeg fikk forøvrig tatt til fange generalen deres og generøs som jeg var tilbød jeg å slippe løs både han og fangene til den nette sum av 8000 florins, men Milan godtok ikke. Byen Bern ble tatt etter dette. Deres siste forskansning utenfor Italia.

liggerann.jpg

Jeg ligger ett stykke unna målet. Jeg sliter med generaler og jeg har rett og slett for få av dem. Jeg har kun 20 byer, grunnen til dette var store press fra Milan og fordi jeg ønsket å bli en av pavens gullgutter, men etterhvert gikk jeg rett på både danskene og Milan og tok over Angers, Paris, Bordeaux, Toulose, Marseille, Rheims, Antwerp, Metz, Bern, og Dijon, nå vil danskenes byer Frankfurt, Staufen og Innsbruck taes, før jeg tar Milans to siste byer Genoa og Florence.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

wow. ikke verst :) ser du satser på å ta de før de kommer fram.

og har mange anticavaleri tropper som tar de hestene som eventuelt skal kunne komme seg fram. god taktikk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...