Gunfreak Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Kanoner gjør det virkelig lettere å ta borger. Ikke noe vits å tråkke forsiktig når man skal ta en borg Tar å slår hull fleste steder så fienden må spre seg Den indre muren var heller ikke noe stort hinder så er det den vanlige skjipe slåssinga på torget en av grunnene til at jeg har slått av tiden på battles. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Kanoner er digg. Men noen som vet hva som må til for å få aquebusiers og musketteers? Har kommet til gunpowder age men ikke sjangs for noen slike. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Oppgrader barracks i citys. Du kan ikke få de i castles. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 se det skinnende kavaleriet mitt som kommer stormene fram på flanken til engelskmennene Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Har begynt å gå til krig mot papal states nå. Føler at min taktiske overlegenhet var litt stor i dette slaget. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 godt gjort å vinne så overlegent uten archers Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Hadde jo to grupper med aquebusiers og en med longbow men så var vel ikke helt uten :S Men aquebusierene gjorde ikke en drit egentlig. De bare sto og skjøt i trærene heletiden. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Her ble jeg forådt av Milan men takket være cannontowers vant jeg ganske greit Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Er det mulig! gud jeg hater de Inqusitors som nettopp drepte generalen over en hær jeg hadde tenkt å angripe skotland med. Endret 19. november 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Når jeg ser alle de fine bildene med folk som spiller med unit size på huge blir jeg misunnelig. *Lyst på ny maskin* Lenke til kommentar
V-by Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Når jeg ser alle de fine bildene med folk som spiller med unit size på huge blir jeg misunnelig. *Lyst på ny maskin* 7315324[/snapback] jeg bare irriterer meg over at jeg må ha nytt HK før jeg kan spille igjen... Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Får gåsehud av å se alle disse najs pics Jeg skal stikk ned til expert å kjøpe det rett etter skolen i morra... Forguda RTW, dette ser bedere ut... Kun ett spørsmål. Er nærkampen bedere her enn i RTW?? på traileren ser det sånn ut ihvertfall Axl F Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 et lite natur bilde så dro jeg på mitt første skikkelige korstog til jerusalem, før hadde jeg bare vært på korstog i europa og det tells liksom ikke. Fra et slag utenfor Jerusalem, mista en del flere folk en jeg ville pga. mye rot Ble et jævla hærk å ta over jerusalem da bare et sigetower overlevde og måtte sende horder på folk inn i det og pga. elenig pathfinding statt så klart folka mine seg fast på veggen og ble skutt i stykker av bueskyttere. mista nesten 800 mann mot 400 av fienden. Her stikker fiendens kaptein Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Ok, etter å ha sett en hel del bilder av folk som poster bilder med god grafikk, får dere nå se bilder tatt av meg i dårlig grafikk... Jeg forskanser meg på en fin liten fjellhylle, fienden skal få en tøff jobb med å angripe meg der. Yes, da vant vi, da er hæren min klar til å gå mot Bern etter at de får forsterkninger nord i Milanregionen. Hvordan vil dette gå? Milan liker dårlig at jeg vil ta en av deres siste tre gjenværende byer og går på i ett desperat forsøk på å drive meg ut av deres landområder så de kan vente på forsterkninger eller håpe at deres usikre allianse med danskene vil hjelpe dem ut av knipa. Den første lille hæren på 250 mann, modige menn skal vites går rett i fellen, kun 5 av dem unnslipper etter at mine mange kavalerienheter angrep dem fra alle kanter. Infanteriet slapp å bli sendt inn denne gang. Men når hovedhøren på 850 menn kommer vil infanteriet få i oppgave å holde unna for fienden mens kavaleriet vil gå bak å angripe deres general. Suksee! Alt går som planlagt, fienden blir overrumplet, infanteriet ble sendt frem mot fiendens infanteri, to kavalerienheter fra begge sider jaktet på generalen, de andre kjørte på infanteri og bueskyttere fra alle kanter. Howard begynner å lære. Jeg fikk forøvrig tatt til fange generalen deres og generøs som jeg var tilbød jeg å slippe løs både han og fangene til den nette sum av 8000 florins, men Milan godtok ikke. Byen Bern ble tatt etter dette. Deres siste forskansning utenfor Italia. Jeg ligger ett stykke unna målet. Jeg sliter med generaler og jeg har rett og slett for få av dem. Jeg har kun 20 byer, grunnen til dette var store press fra Milan og fordi jeg ønsket å bli en av pavens gullgutter, men etterhvert gikk jeg rett på både danskene og Milan og tok over Angers, Paris, Bordeaux, Toulose, Marseille, Rheims, Antwerp, Metz, Bern, og Dijon, nå vil danskenes byer Frankfurt, Staufen og Innsbruck taes, før jeg tar Milans to siste byer Genoa og Florence. Endret 19. november 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) her får paven og roma svi! en jakt på 2 tapre sjeler Endret 19. november 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Langbuene til england er en veeeldig god venn. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. november 2006 Forfatter Del Skrevet 20. november 2006 Er det jeg som ser feil, eller nådde ikke fienden fram til infanteriet? Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 De rakk NESTEN fram de sto ikke mye stille (litt) men når de mister 50 units hver salve tar det ikke lang tid før de router Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 wow. ikke verst ser du satser på å ta de før de kommer fram. og har mange anticavaleri tropper som tar de hestene som eventuelt skal kunne komme seg fram. god taktikk Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Crossbows/archers er virkelig effektiv når AIen er såpass defansiv som den er nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå