TSP Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Er da mye man kan finne på, til og med og la de slippe ett stykke innenfor murene hjelper godt Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) ikke enig der, du skal fange fienden i en kill sone, der du holder dem på plass for å så bruk archers eller hvis du har cav bruke dem, noe jeg ikke hadde, jeg hadde noen units i byen for å stoppe den hvis de kom forbi første linja, så plasete jeg de dårligste unitsene føst så fienden blir sliten på å slåss med dem, så sender man inn friske sterkere units på den slitene fienden. Endret 9. november 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Joda, men det går jo fint å flanke med infanteri innenfor murene og, du må bare sørge for å få dem i fella. Men men, nok snakking, for lite bilder, last opp nå! Vi vil se mer Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Skal spille litt nå Tviler på at jeg kommer til å laste opp noen flere bilder inatt men skal fikse noen etter skolen imorgen I mellomtiden får du kose deg med dette: Lenke til kommentar
RuleCrule Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Har tatt 4 bilder fra demoen med print screen, men er en total noob og får ikke lagt de til Blidene er med alt på det høyeste, ser ganske bra ut Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Har jeg rett hvis jeg sier de er TGA filer? isåfall ligger det en guide her ett sted tror jeg om hvordan du kan gjøre det om til JPG eller BMP. Lenke til kommentar
RuleCrule Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Ja det er nokk rett, ska leite Fikk spillet i dag, så får vell ta noen bilder fra det ekte spillet Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Nå kriger jeg med danmark, eller jeg gjorde til paven sa jeg skulle slutte, men rakk å ta over en by fra dem og ta ut 2 av de størte og sterkeste hærene dems. var ett salg jeg hadde 2 hærer mot meg, heldigvis dukket en store hæren aldri opp så da kunne jeg bare ri ned danske riddere. og her er noen bilder. må si jeg elsker tåka i spillet, virker mye ekte en denn i rome. Tar over byen, de holt ut som stanhaftige vikinger men ble over veldet. etter å ha peppra danskene med crossbows sender jeg noen hundre riddere for å ri dem ned. Mer riding får av en eller annen grunn ikke lasted opp siste bilde. Men kan ikke si jeg har merka noen til englands mangel på cav. mailed knight gjør jobben egentlig Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 GG. Her mista jeg et helt regiment av bueskyttere. Betyr dette det jeg tror det betyr? Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 HAHA! Paven er dame Eid !11oneone Lenke til kommentar
koronag Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Infanteriet og bueskytterne på vei inn i byen i bakgrunnen, mens generalen setter i gang flanking. Lenke til kommentar
FelaroN_ Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Gotta love those monsters Lenke til kommentar
koronag Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Rett og slett vakkert Varm velkomst Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Her får Milanesere smake tysk natt raid. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Sexy bilde :O Flammer og branner ser mye bedere ut enn i RTW. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hva må til for å kunne velge night attack? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Generaler får Night Fighter-traiten på 4 eller kommandørstjerner. Eller de kan kjempe i et slag om natten. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Her hadde jeg bare tre grupper med dismounted feudal knights og to katapulter og vant mot tre grupper med chivalrich knights med katapultene på slutten da jeg satte generalen i fyr og flammer. Mulig jeg har lagt ut før men syntes bildet er så bra Fight rundt porten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå