Gå til innhold

Total War: Post dine bilder fra spillet Medieval 2 Total War!


Anbefalte innlegg

Denne tråden hadde jeg tenkt å starte den 10. November, men som de fleste vet er det allerede en god del som har fått fingra i spillet.

 

Derfor starter jeg denne tråden like gjerne i dag, så alle som har spillet, post bilder! Diskusjon rundt bildene er lov.

 

Jeg skal innen den 10. November se om jeg ikke kan fikse en liten guide på hvordan man får lagret bilder i ett annet bildeformat, da bildene tatt med prt sc i spillet er lagret som .tga .

 

Hvor finner jeg bildene som blir tatt mens jeg spiller og tar bilder med "Prt Sc" -knappen?

Gå inn i mappen hvor du installerte spillet. Der vil du finne en mappe som heter "tgas", åpne den. Eksempel: C:\Programfiler\SEGA\Medieval II Total War\tgas

 

De er lagret i et filformat som ikke PCn min kjenner, hvordan får jeg vist de?

La meg først forklare litt her, filtypen heter tga og kan leses mer om her: http://en.wikipedia.org/wiki/Tga

 

Så hvordan får jeg vist bildene?

Min anbefaling er at du laster ned programmet IrfanView. Med dette programmet kan du enkelt hente inn ett "tga"-bilde og bla gjennom resten av bildene i samme mappe med musetastene, hvis du vil lagre ett "tga" -bilde trykker du enkelt "save as..." under filmenyen.

 

Hmm, du kunne ikke laget en bildeguide vel?

Den skal lages :)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, jeg syns dere to, "gunfreak19" og "SWAT dude..." kan roe en smule ned på "OffTopic" pratet i enkelte av trådene i denne kategorien, litt er greit og en smule OffTopic i samspill med noe "OnTopic" er og greit, mens syns det er litt mye OffT nå. Får vel nesten nevne at det er mulig å poste bilder fra demoen og, for å få igang litt bildeopplasting.

Lenke til kommentar

Greit nok det men det er lite å diskutere rundt spillet nå da det meste har blitt diskutert og de som har spillet har delt lite info som egner seg til diskusjon. Når jeg kommer tilbake etter noen år i korstog imorgen/torsdag skal jeg dra opp mange diskutable temaer. Intil da soser jeg dessverre bare rundt her og prøver å få tiden til å gå. Beklager dersom jeg ødela nattesøvnen din.

 

Ellers syntes jeg du gjør en herlig jobb her inne. Ser fram til mange intresange synsvinkler til uka.

Lenke til kommentar

I dag bare rushet jeg alt fremover, også bueskyttere, her er bilder fra den brutale og håpløse kampen.

 

 

Ringenes Herre -feeling anyone?

 

 

Nei! Gandalf dør!

 

 

Snart kommer redningen, Frodo kaster ringen ned i Dommedags juv og alle franskmenn vil dø og flykte, bare snakk om sekunder!

 

 

Djeezez Preben! Dette er ikke Ringenes Herre, det finnes ingen ring som kan redde deg, se det er en mann igjen (joda, jeg ser det står to, men fant ikke han andre, (sikkert Legolas som gjemmer seg med alvekappen)

 

Hmm, jeg tapte.. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Har vært litt stille, Spillet er altfor bra..

her er et lite stemningsbilde av mitt kjære tunge kavaleri som plukker med seg krigsfanger i skogen. Merk hvordan lyset skinner igjennom trærene.

post-15505-1163019231_thumb.jpg

 

 

Det er så sykt stemningsfullt, at spillet noen ganger tar pusten fra meg :)

Endret av Moondawg
Lenke til kommentar

Kjører 1280*1024, alt på high, untatt textures på medium.

Det går helt glatt, bedre en første demo'n. vurder å sette opp det som går til "highest." Textures blir på medium, ser alikevel ikke stor forskjell på med og high.

Det skal nevnes at jeg av og til får framedrops, i 3-4 sek. litt usikker hva det kommer av.

 

Amd64 4000

2 gb RAM

GF 7900gt 256

Lenke til kommentar
Ser ut som grafikken du spiller med, hvilke instillinger har du på?

7247347[/snapback]

 

Sukk, gleder meg til jeg får spillet i hus. Bestilt med express over natten så da kommer det vel fredags morgen sammen med mitt nye 8800GTS kort og E6600 Conroe ;). Formoder alt går på high på 1600 el 1920 !. Skal se å få tatt noen screens da.

 

:thumbup:

Endret av _richter_
Lenke til kommentar

Hadde nettopp et uber slag der jeg ga Frankrike juling

 

bilder følger

 

 

De hadde bombadert festnigen min med balista og katapult

 

 

De hadde tatt ut hele gate delen, og de gikk til slutt tom for ammo, men jeg da hadde jeg god tid til å skyte på dem med mine piler

 

 

her forsetter dem å storme, det tok liksom aldri slutt

 

 

De bare forsetter å strømme på

 

 

Her hadde noen Archers greid å slå tilbake både armord sargents og noen crossbowmen som komm opp sigetoweret

 

 

Kingdom of Heaven any one

 

 

Eneste gode farnsmannen er en død franskmann

 

 

Og her tar Generalen min seg av Balista og Katapult folka

 

 

Jeg ga mer enn jeg fikk få å side det slik

 

 

English bow's gjør jobben, selv om det er peasent archers

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...