Pricks Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Når jeg prøver å gå inn på Favoritter i menyen til venstre skjer det ganske ofte at jeg ikke får noe opp: https://www.diskusjon.no/index.php?automodule=fav I skrivende øyeblikk har jeg det problemet. Både Firefox, Opera og IE har problemet. Litt relatert: Er det noe valg for å automatisk legge til tråder man svarer på i favoritter? Det er ikke alltid like lett å huske å legge tråder til i favoritter når man svarer... Favoritter/mine innlegg kunne gjerne vært slått sammen synes jeg, og så kunne man valgt om man skal abonnere automatisk når man svarer eller ikke. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Eksempel for det siste der: Jeg holdt på å glemme å legge denne i favoritter Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Men hva får du da opp på favorittsiden? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 I Opera er den blank. I Firefox får jeg "done" i status-baren, men den siden jeg var på før er det som vises. I IE7 får jeg melding om at den ikke kan vise siden, men ingen konkret feilmelding som jeg kan se. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg har ingen problemer med å få opp favoritter jeg. Det er ikke et lokalt problem? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Det kan jo være, men hvorfor kommer og går det tro? Det fungerer igjen akkurat nå da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg