StianGH Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) The Thomas Toget song, fully DJ'd to never end if put on repeat. From StianGH to the Community! Thomas_toget.zip Endret 7. november 2006 av StianGH Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Eh...og poenget med denne threaden var? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Å legge ut en remixet låt, vel. Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Thomas Toget sangen eier. Den er, for meg, nesten som definisjonen av "ownage". Jeg hører sangen på evig repeat når jeg trenger oppmuntring. Thomas Toget er helten min, så jeg tenkte at andre kunne få ta del i denne lille gleden jeg tillater meg i blant og dele min nydelige Thomas sang. Ok for deg? Lenke til kommentar
Evelen Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 denne er mye bedre: Click here to watch tomas-toget-remix-med-50-cent-i Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Å legge ut en remixet låt, vel. 7238970[/snapback] Whah? Var det en remix? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Eneste var at den var litt oppjazza, men jeg likte den Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 denne er mye bedre:Click here to watch tomas-toget-remix-med-50-cent-i 7239038[/snapback] og da ligger den i winamp's spilleliste har hørt den mange ganger før, men har ikke funnet den uten videoen. så takk for linken Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Fins det ein versjon der 50 Cent ikkje synger? Lenke til kommentar
neadii Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Fins det ein versjon der 50 Cent ikkje synger? 7239851[/snapback] Jo det gjør det. 50 Cent - Thomas In Da Club Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Haha. Tommastoget rocker! Drit bra sang. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 eh.. hører ærlig talt ingen forskjell fra den jeg har hørt på barnetv Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Ingen som har en Techno\Dance\Trance remix av den da? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Haha, den sangen er så genial. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Det tror jeg hadde funka ganske dårlig, i hvert fall hvis man skulle beholdt den opprinnelige rytmen, og hvis ikke er det jo ingen vits ... Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Fantastisk bakgrunnsmusikk! Tror jeg har hatt sangen på repeat i minst 10 minutter, noe må være galt med meg :s Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Dette er jo en MIDI-versjon! Det er mye mer snert i originalen ... Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Dette er langt i fra en re-mix folkens. Jeg fikk filen tilsendt for en stund tilbake, men da var det et opphold på slutten på i begynnelsen så jeg "DJ'a" filen slik at rytmen ikkje forandres fra slutt til start hvis sangen er på repeat. Og ja, jeg vet hva det vil si å utføre DJ krims krams. Jeg bare var litt selvhøytidlig, ok? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Eh...og poenget med denne threaden var? 7238950[/snapback] Du skal stenge den...? Eller flytte til Kultur > Musikk > Musikkskaping og instrumenter? Er det ikke det moderatorer skal? Holde tråder posta riktig og stenge drit? Endret 8. november 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Du skal stenge den...? Eller flytte til Kultur > Musikk > Musikkskaping og instrumenter? Er det ikke det moderatorer skal? Holde tråder posta riktig og stenge drit? 7243280[/snapback] Så man har ikke lov til å spørre brukeren hva han vil med threaden lengre? Ikke gi brukeren en sjanse? Jeg spurte fordi jeg ikke hadde tilgang på lyd da jeg så threaden og det kunne ha vært et emne som kunne ha faktisk passet under OT-baren, men det gjør den ikke så posten flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå