Fredrik360 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Har 3 spørsmål jeg lurer på håper noen svarer! 1. Jeg har et modem fra telenor som heter Zyxel prestige, kan jeg bruke den her til live? 2. Hvis ikke, kan jeg kjøpe ruter, eller må jeg kjøpe nytt modem for at det skal fungere på live? 3. Det kommer hele tiden feil på ip-adressen, det står:Your gateway did not respnd to a network reqest. hva må jeg gjør for å få live!?? Takk på forhånd! Endret 7. november 2006 av Fredrik360 Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 1. Hvis det er ADSL modem du tenker på, så ja 2. Om JA på punkt 1, du kan bruke det rett på modemet, eller du kan bruke ruter viss du skal bruke andre maskiner også til å koble til internett. Lenke til kommentar
Hossa Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg har også telenor og ga opp å komme på Live. Var helt håpløst. Fant heller ikke den ip greia var det vel. Og dette var uten router til og med. Bare plugget rett inn i boxen. Når ikke selv det går da er det rimelig tragisk. Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 du kan da ikke koble xboxen rett inn i modemet hvis den ikke har en router funksjon? Er ikke sånn adsl pålogging på xboxen... du bør ha en router i mellom som kobler seg opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå