henrikr Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hei skulle brenne xbox spill jeg har laget backup av. men så fikk jeg disse beskjedene. Legger ved noen bilder som viser hva jeg mener Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Det er lovlig å ta backup av spillene sine.... Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hei skulle brenne xbox spill jeg har laget backup av. men så fikk jeg disse beskjedene. Legger ved noen bilder som viser hva jeg mener 7238684[/snapback] ser ikke noen bilder jeg, er det bare browseren min som er fucka eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Det er lovlig å ta backup av spillene sine.... 7239682[/snapback] Dette er vel veldig gråsone, for sjangsene for at vedkommende faktisk har backup og ikke piratkopier er vel ganske små...Uansett vil jeg tro at Xbox-Scene har noen guides. Endret 7. november 2006 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Hei skulle brenne xbox spill jeg har laget backup av. men så fikk jeg disse beskjedene. Legger ved noen bilder som viser hva jeg mener 7238684[/snapback] Hell litt bensin på, så går det nok bra, men vil egentlig anbefale å prøve at backupene virker før du brenner originalene, da det ofte er kopi-sperre på xbox-spill. Endret 8. november 2006 av KongRudi Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Bruk Alcohol120% brenneprog, det funker bestandig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå