Peterpan73no Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Møtte denne store torsken i vraket av Elise Schulte. han bodde tydeligvis i ventilen og ble ganske brysk når jeg forstyrret ham. Bildet er tatt med Canon IXUS 400. Logisk nok i undervannshus ettersom det er tatt på ca 30 meters dyp. Vil gjerne ha tilbakemeldinger på hvordan dette bildet kan forbedres. Endret 7. november 2006 av Peterpan73no Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 bra bilde! men synest det ble litt forstyrrande med støvet og rusten(?!) på ryggen til torsken, og peronlig så ville jeg gjerne sett den litt meir på avstand. må vere morro å ta bilder under vann! har du flere bilder fra verdenen under vann? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 hvorfor endre på virkeligheten? syns bildet er kjempetøft.. Eneste jeg kunne ha tenkt meg er å ha mørket øyene, de er vell helt sorte. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Knall bilde av torsken Jeg mener også at du ikke bør endre på bildet. Skal du endre noen ville jeg endret det nærmere slik det egentlig så ut. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Ganske bra det der Vil gjerne ha tilbakemeldinger på hvordan dette bildet kan forbedres. Nå vet jeg ikke hvordan det så ut utenfor rammen, men det er mulig bildet kunne vært litt bedre hvis det var med litt mer av det rundt... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Er du sikker på at det er torsk? Ligner mer på lange syns eg. Flott bilde anyways! Lenke til kommentar
pleiadene Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Greit bilde,men kan med 100 prosent sikkerhet si at det ikke er en Torsk. Lenke til kommentar
Peterpan73no Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 han har skjegg...Er det ikke torsk da? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Både lange, hvitting og torsk har skjegg... Men tilbake til topic. Jeg har alltid vært fascinert av bilder av fisk i sitt rette element. Dette bildet er meget bra, men munnen er litt uskarp og utbrent. Lenke til kommentar
Rypejeger_med_hund Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Lukter litt brosme.... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Kanskje det er en av de blodtørstige laksene, som har forkledd seg De har det sikkert bedre ut i det fri, enn i trange oppdrettsannlegg. Jeg har desverre ikke noe å tilføye ang. bildet... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Godt bilde, men øyefargen stemmer vel ikke helt? Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Kanskje det er en av de blodtørstige laksene, som har forkledd seg De har det sikkert bedre ut i det fri, enn i trange oppdrettsannlegg. Jeg har desverre ikke noe å tilføye ang. bildet... 8148967[/snapback] Sikkert derfor han bor i et trangt rustet rør da Stilig bilde, er ikke noe vits i å redigere på noe her Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Kanskje det er en av de blodtørstige laksene, som har forkledd seg De har det sikkert bedre ut i det fri, enn i trange oppdrettsannlegg. Jeg har desverre ikke noe å tilføye ang. bildet... 8148967[/snapback] Sikkert derfor han bor i et trangt rustet rør da Stilig bilde, er ikke noe vits i å redigere på noe her 8167876[/snapback] Røret var bare en gjemmeplass Lenke til kommentar
jammi Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Utrolig bra! Du kan ikke hatt lang tid på å ta bildet? Ville tro den forsvant nokså fort. Ikke rediger det! Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 OT: Elis Schulte, finnes i Tromsø-taktene? Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Vi som driver med slik dykking bruker http://www.vrakdykking.com/ som en fin info kilde Bjorhus. Her er mer om det aktuelle skipet: http://www.vrakdykking.com/eliseshulte.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå