ken8 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Er nå i ferd med å kjøpe meg et stereoanlegg. Det blir forsterker og cd-spiller. Bare der kommer det vel 2 fjernkontroller. I fremtiden ser jeg også for meg å plugge en pc til der jeg styrer alt av musikk, video osv. Hvordan vil det funke å ha 1 fjernkontroll til å styre hele sulamitten? Setter man maks volum ved å sette lyd i windows=maks og stille forsterkeren så høyt man tror er maks og styre all lyden i windows? Eller blir man nødt til å styre lyd i windows og på forsterker? På anlegget jeg skal kjøpe er det IR på fjernkontrollene. Er det mulig å "forlenge" IR mottakeren, slik at forsterkeren og cd spilleren kan stå bak en hylle? Har også lest om noe som gjør IR om til radiobølger? Drømmen er å få 1 fjernkontroll som fungerer like bra som alle de orginale. Er dette mulig? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Ja. Logitech Harmony. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 en link til produktet gjør livet så mye letter for all Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Ikke meg.... Google Lenke til kommentar
covah Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 en link til produktet gjør livet så mye letter for all 7272271[/snapback] http://www.logitech.com? Lenke til kommentar
Jostop Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Denne kanskje Link Lenke til kommentar
emalisti Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Ville kjøpt Logitech Harmony 895 da. Der følger det med IR-mottager. Kan også kjøpe ekstra IR-mottagere. --- http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=53340 --- Fjernkontrollen Harmony Remote 895 fra Logitech benytter både radiobølger og infrarøde signaler. Dermed får du full kontroll over hjemmeanlegget, inkludert komponenter som er plassert inni skap eller står et annet sted i huset. Endret 13. november 2006 av emalisti Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg har en harmony kontroll..den laveste i rangstigen og jeg er fornøyd jeg,men jeg regner med at hvis du kjøper 895 så blir du enda mer fornøyd.min knirker litt og er laget sånn at den "tipper" forover når den ligger på bordet.litt irriterende.men en alle tiders kontroll..lett og forme akkurat slik du vil via usb og internett.. Lenke til kommentar
emalisti Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Store forskjeller på prisen på kontrollene på de ulike nettbutikkene. Kan lønne seg å sjekke prisguiden. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 kan ikke si at det virker som det aller beste valget inne programerbarhet , men nå var nå beskrivelsen på hjemme siden til logthec sine sier heller minimalisktiske . støtter den costummade knapper og programerbare makrofungsjoner ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå