GLN Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hei Har nettopp satt inn vannkjøling på gpuen, så lurer jeg på om jeg fikk vannblokka skikkelig på osv. Så lurer jeg på hva normal kjernetempratur pleier ligge på? Skal jeg reagere vis den går over et vis grad? Reduksjonsterskel for kjerne ligger på 115C, er det mye eller lite? Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Regner med at det varierer fra kort til kort, men jeg har en idel temp på 40 C og en work temp på 55 C. Du merker når gpu-en blir for varm når du oppdager artifakter i bildet. Og en ting til. Tviler på at det er forsvarlig å varme opp kjernen din til 115 C... Lenke til kommentar
Yeti_ Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg får artifacts med 58 c på GPU'en. Noen idéer hva det kan skyldes? Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Vis du hadde hatt 115C på GPU tror jeg den hadde smeltet Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 hvor stiller jeg max tempraturen da? funka ikke å stille den ned med det programet som følgte med skjermkortet, kan dette gjøres i bios? Lenke til kommentar
tfoyen Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 vist du kan stila på tempen på gpuen hadde eg stilt han på ca -272 C du har sikert ikkje fått vannblokka rett på eller noko den veien Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 åpne opp temperatur-overvåkingen, og start 3dmark (av nyere årgang). Kjør testen en god del ganger, og se etter artifakts. om du da på et uklokket kort oppdager artifakts, har du mest sannsynlig gjort noe feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå