Gå til innhold

Legge inn video og bilde på iPod video

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

for å overføre vidio og bilder til ipod må du bruke itunes og velge at du vil ha med bilder og video og velge de mappen med bilder du vil ha på ipoden..

(alt dette gjøres i itunes)

for å flytte filer eller noe annet mellom to pc'er men ipoden må du bruke ipoden som en ekstern harddisk..

da åpner du my computer og åpner ipoden derfra. så kan du legge filmer og bilder inn..

NBdet du legger inn da vil du ikke kunne se på selve ipoden om du skrur den på. så på den andre pc'em åpner du det bare på samme måte og filene er overført.

om du ikke skulle få det til eller ikke skjønner så er det bare å si ifra :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg trodde da ikke at det var en spesiell musikk-videofunksjon hvis det er det du sikter til.. Forresten ser det ut til at jeg misforsto littegrann i den første posten.

Jeg har nå iPod Nano, men kan jo ha bilder på den; så kjapt hvordan du synkroniserer dem.

Først starter du opp iTunes og kobler til iPod. Så trykker du rediger fra Fil-menyen og velger Innstillinger (helt nederst).. Så skal du finne en tab som heter iPod og derretter mappe som synkroniserer bilder. Her står sikkert Mine Bilder allerede..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...