Hawkeye1990 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hvordan får jeg lagt inn video og bilder på iPod video? Og hvordan kan jeg overføre musikk og bilder mellom to uavhengige pc`er ved hjelp av iPod? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Du har vell ikke hørt om iTunes?.. Lenke til kommentar
indus Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 for å overføre vidio og bilder til ipod må du bruke itunes og velge at du vil ha med bilder og video og velge de mappen med bilder du vil ha på ipoden.. (alt dette gjøres i itunes) for å flytte filer eller noe annet mellom to pc'er men ipoden må du bruke ipoden som en ekstern harddisk.. da åpner du my computer og åpner ipoden derfra. så kan du legge filmer og bilder inn.. NBdet du legger inn da vil du ikke kunne se på selve ipoden om du skrur den på. så på den andre pc'em åpner du det bare på samme måte og filene er overført. om du ikke skulle få det til eller ikke skjønner så er det bare å si ifra Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Kosen får me musikkvidio innpå musikkvidio på ipoden?:S eg legge inn men då kommer dei automatisk på filmar så ka gjer eg Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg trodde da ikke at det var en spesiell musikk-videofunksjon hvis det er det du sikter til.. Forresten ser det ut til at jeg misforsto littegrann i den første posten. Jeg har nå iPod Nano, men kan jo ha bilder på den; så kjapt hvordan du synkroniserer dem. Først starter du opp iTunes og kobler til iPod. Så trykker du rediger fra Fil-menyen og velger Innstillinger (helt nederst).. Så skal du finne en tab som heter iPod og derretter mappe som synkroniserer bilder. Her står sikkert Mine Bilder allerede.. Lenke til kommentar
Hawkeye1990 Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Kan jeg værsåsnill få fremgangsmåten for å legge inn video litt mer detaljert ? Lenke til kommentar
Hawkeye1990 Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Da fikk jeg innpå noen filmer, men det er ikke lyd på de, hva har jeg gjort galt? Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) er videofilene i mp4 format? EDIT: jeg tror ikke det går an å legge de inn på itunes hvis de ikke er det Endret 10. november 2006 av Zelziuz Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Dei nyaste versjonane av iTunes skal kunne konvertere filer til rett format, so dei må ikkje nødvendigvis vere det i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Hawkeye1990 Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Alle er QuickTime-filmfiler Endret 14. november 2006 av Hawkeye1990 Lenke til kommentar
Hawkeye1990 Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Ingen som vet? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Ikke lang erfaring, men dra og slipp til iTunes? Eventuelt legg inn siste versjon av programvaren til Apple. Lenke til kommentar
Hawkeye1990 Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Filmene ligger allerede inne i iTunes, og er konverterte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå