chaos king Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Jeg har kjøpt meg dette hovedkortbrettet , men jeg har et spørsmål; skal hovedkortet ligge rett på aluet, spør fordi jeg syns det hørtes rart ut i forhold til kortsluttning og sånn, det støyer vel også en del. Endret 7. november 2006 av chaos king Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 PCB plasten kan sikkert berøre aluplaten, men komponentene o.l. bør nok ikke berøre platen nei. Det er jo bare å bruke de der skruene med gjenger i endene Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Det følger med noen klips som bare puttes i de firkantede hullene. Og Klekkus. det er loddingene under som ikke skal berøre. De ligger ut fra PCB-plasten. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Ajaj, det jeg mente. komponentene ligger selvfølgelig ikke under kortet Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Det følgte ikke med noen klips hos meg, i pakken fra microplex fikk jeg bare kortet pakket inn i gråpapir. hadde det gått ann å bruke o-ringer eller noe sånt slik at loddingene ikke kommer i kontakt med brettet? Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 her er et bilde av hullene på kortet, det ser ut som at det er anerledes hull på denne en den det er blide av på microplex.no. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 her er et bilde av hullene på kortet, det ser ut som at det er anerledes hull på denne en den det er blide av på microplex.no. 7243601[/snapback] var det med noen skruer som du skrur nedi, slik at det blit et lite oppirom mellom brettet og kortet? Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 nope, bare brettet i en eske. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Lian Li har vel noen poser med skruer som passer. Eller så har man alltid noen spacere som passer Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 snakket med microplex i dag, de sa de hadde glemt å legge oppi avstandsstykkene som skal følge med. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå