Acrid Skrevet 26. september 2009 Forfatter Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Magma sitt opus magnum, og med tanke på hvor jevnt skyhøyt nivået ligger der i gården (jo, Otis Redding-hyllesten Merci er ei knall plate, uansett hvor mye resten av Magma-kultistene griner og syter), så sier det jaggu sitt. Progressiv musikk av den mørke, forskrudde og majestetiske typen, dette bandet er opphavet til den såkalte Zeuhl-rocken. Er vanskelig å beskrive hvordan Magma høres ut, men jeg har sett beskrivelser som "en Klingon-opera", og det er faktisk ikke så langt unna sannheten vil du skjønne mens Magma fragmenterer hjernen din. Eneste minuset med Mekanïk Destruktïw Kommandöh er at trommene til frontmann og primus motor Christian Vander ligger for lavt i mixen, men jeg nøler ikke et sekund med å utrope dette til 70-tallets beste album likevel. De spiller på Cosmopolite i Oslo lørdag den 12. desember. Jeg så konserten deres sist gang de gjestet landet. Tro meg når jeg sier at dette er et liveband du ikke kan gå glipp av. Ufattelig drøy opplevelse, og å se Christian Vander i aksjon er et minne for livet. Møt opp. http://www.billettservice.no/html/artist.h...mp;artist=MAGMA Endret 26. september 2009 av Acrid Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Tips: Kap Bambino skal spille på Blå i Oslo nå på Torsdag. Jeg hater at jeg ikke fikk vite om dette før i dag. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Tips: Kap Bambino skal spille på Blå i Oslo nå på Torsdag. Jeg hater at jeg ikke fikk vite om dette før i dag. HELVETE Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Frister noe jævelig. Mye mulig jeg drar! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Kom med no snas nu! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. november 2009 Forfatter Del Skrevet 6. november 2009 Kjøpte nettopp muzak for 2000+ kronasjer, så regn med en fyldig oppdatering om ikke lenge. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 \o/ All souls rejoice. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Bring on some denverkønntri mister plis (: Lenke til kommentar
noodles Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Bring on some denverkønntri mister plis (: Slim Cessna's Auto Club spelar i Bergen 28. april. No veit du det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå