Lord_Neverio Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hei Jeg har en K800i, Før med en gang jeg fikk den så lagret den hvem jeg ringte, hvem som ringte meg og ubesvarte annrop. Men den gjør ikke det lengere nå.. Er det noen her som har en løsning på å anrops loggen til å virke igjen? Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 har samme probleme med min :S Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Du trenger en softwareoppdatering. Det samme skjedde med min ikke så lenge etter jeg fikk den, problemet var borte etter at de på serviceverkstedet oppdaterte software for et annet problem. Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Hei.. Jeg har siste oppdatering som er sluppet. Har prøvd å oppdatere den igjennom tlf sin oppdatrings tjeneste og oppdatering tjesten som du kan laste ned fra sony ericsson sine sider. Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Bump.. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hadde samme problem med min w810i. Startet den bare på nytt så virket det. Merkelig. Hvilket abb har du? Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg har tele2 Mobil pluss tror jeg.. Jeg har prøvd å resette hele tlf, prøvd å oppdatere programvaren på tlf.. men ikke noe av dette har hjulpet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå