Gissan Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hei! Installerte nettopp Ubuntu og Beryl på en venns maskin, men plutselig kommer ikke alternativene "Slå av" og "restart" opp når jeg trykker på knappen oppe i høyre hjørne.. Noen som vet hva vi må gjøre? Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Tja, kansje den tror den er på en tynnklient Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Tja, kansje den tror den er på en tynnklient 7238318[/snapback] Og hvordan fikser jeg det? Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 ehm..tror ikke det har noe med det å gjøre...jeg fikk også det samme etter at jeg hadde lagt inn ny arkitektur (i686) for ubuntun min og skjermkortdriverne flippa slik at jeg måtte rekonfigurere xorg. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 ehm..tror ikke det har noe med det å gjøre...jeg fikk også det samme etter at jeg hadde lagt inn ny arkitektur (i686) for ubuntun min og skjermkortdriverne flippa slik at jeg måtte rekonfigurere xorg. 7238827[/snapback] Tror det var det samme jeg måtte gjøre når jeg fikk det samme problemet. Hvordan rekonfigurerer jeg xorg? Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) sudo dpkg-reconfigure -phigh xserver-xorg Endret 7. november 2006 av Marsan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå