Gå til innhold

Ang. smykke til jente - gave

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har nå vært urolig helt siden jeg gikk ut av butikken.

Kjæresten min fyller år til helgen, og jeg har i dag kjøpt et armbånd til henne.

Jeg har veldig dårlig råd for tiden, så det var så å si matpengene mine for denne uken som gikk med, men det er ikke så farlig. Det jeg er bekymret over er at jeg kjøpte et armbånd som var til halv pris; før 500 kroner. I mine øyne var dette finere enn armbånd som kostet 250 veiledende. Jeg kjøpte det altså ikke fordi "jeg sparte 250 kroner", men fordi jeg likte det bedre. 250 kroner var uansett budsjettet mitt for armbånd i utgangspunktet. I tillegg skal jeg kjøpe 2-3 smågaver som jeg pakker inn selv, samt et fint kort som jeg skal skrive noen veloverveide ord på.

Jeg vet at det er tanken som teller og ikke pris, men hvis hun nå er i byen sammen med venninner og tilfeldigvis ser at armbåndet hennes er fjorårets modell... jeg blir stresset! Hva er deres tanker rundt dette? Burde jeg kjøpt et (i mine øyne) simplere armbånd til 250 kroner bare fordi det er fullpris?

Det ble ikke bedre da ekspeditøren svarte litt overlegent "tror ikke det kan byttes, det er jo salgsvare" da jeg spurte..

Helst ville jeg gitt henne hele butikken om jeg kunne, men det vil jo alle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De aller fleste hadde nok ikke tenkt på prisen en gang:) Jeg tviler sterkt på at kjæresten din kommer til å bry seg om det var fjorårets modell eller ikke. Som sagt så er det tanken som teller, og jeg er sikker på at hun kommer til å sette enormt pris på gaven. Ingenting å beskymre seg for:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...