glucchip Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Ja, tittelen siier vel alt.. Funker XGL på Red Hat 7.0 ? Og hvordan får ejg XGL i tilfellet ? Takk Endret 7. november 2006 av glucchip Lenke til kommentar
JonJ Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Red Hat 7.0 er steingammelt, Fedora Core 6, Kubuntu, Ubuntu eller lignende vil være enklere å sette opp. Lenke til kommentar
glucchip Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Red Hat 7.0 er steingammelt, Fedora Core 6, Kubuntu, Ubuntu eller lignende vil være enklere å sette opp. 7237958[/snapback] Jeg vet det, men går det med XGL på det ? Lenke til kommentar
comicz Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Svaret er nei. Ikke legg inn Red Hat 7.0 - det er mange år gammelt. Gå for Ubuntu eller SUSE om du vil teste XGL/AIXGL. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 AJ! RH 7 faktisk! Driver du med arkeologi? Tja, skulle vel tro at det skulle *gå ann*, men herregud da mann - skaff deg en nyere distro! Eller er den noen spesifikk grunn til at du *må* ha RH 7? Lenke til kommentar
glucchip Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 AJ! RH 7 faktisk! Driver du med arkeologi? Tja, skulle vel tro at det skulle *gå ann*, men herregud da mann - skaff deg en nyere distro! Eller er den noen spesifikk grunn til at du *må* ha RH 7? 7238331[/snapback] Jeg har Ubuntu... Jeg vil prøve RH Eneste grunnen Lenke til kommentar
Fract Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hm, du vet at redhat ikke akkurat slutta av etter versjon 7 ? http://fedora.redhat.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå