stian15 Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Hei Snart har jeg tenkt å lage et kabinett av tynn tynn aluminium. Den skal være 150cm og 20cm bred... Hva synes dere??? __________________________________ AOpen midi tower (svart og rød...) AMD Athlon XP 1800+@1540:( DVD 16x:0 CDRW 48x 10x 48x:) Ellers ingen vifter ennå :sad: Lenke til kommentar
Dings Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Blir sikkert bra det. hva med en god arbeidstegning å vise her?.. Edit: Ved nærmere ettertanke.. 150cm?? det er ganske høyt det... :wink: Lykke til! Mvh. Dings _________________ "Måteleg klokk kvar mann vere ovklokk vere han ikkje Lettast er livet å leva for den som vel klokka har." (lettere omskrevet fra Håvamål) [ Denne Melding var redigert av: Dings på 2002-11-11 17:42 ] Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Ville gjort kassa litt bredere jeg. En 3-5 ektstra gjør godt :smile: Lenke til kommentar
Laka Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 BTW, hvor ble det av prosjekt OX ? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 uhh, et cheiftech fulltower er 67 cm høgt, og eg synest det er stort i massevis.. ka skal du då med 150 cm??opp til skuldrane på en litt lav person..!! og vekta??...masse anbefaler deg å lage det litt mindre... Lenke til kommentar
Boxster Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Ja jeg er enig det er meget høyt, du trnger ikke bry deg med tynne plater det kommer til og veie et tonn uansett. Du glemte å si noe om dybbden Lenke til kommentar
Mighty Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Må vel avstive det noe sinnsykt når det blir så høyt? Lenke til kommentar
EC Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 OX er ikke død... ting er på gang nå! Bare vent og se........ Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 kabinett som er så stort???? Vill vell veie et tonn??? Lenke til kommentar
warlord Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Enig. Det halve hadde vært nok. Har litt rustfritt stål liggende og har selv tenkt å bygge en "skinnende" blank pc(litt mindre en den du har tenkt å bygge dog). Lenke til kommentar
stian15 Skrevet 26. november 2002 Forfatter Del Skrevet 26. november 2002 ja ja , kan vel få den ner i 100cm da... alltid greit å ha noe plass Lenke til kommentar
Wintermuthe Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Hei, Bare et sidespørsmål: hvor kjøper dere plater til å bygge kabinett? Og hva er prisen på f.eks. aluminiumsplatene som det refereres til ovenfor? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 100 cm var mye... med tanke på at jeg har et chieftech kabinett stående her... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Ville ikkje anbefalt deg noke meir enn ca 70 cm høgde, det er stort i massevis! Vist du har sett et fulltower cheiftech, som er 67cm, så ser du kor stort det blir.... og tungt er det sikkert også (har ikkje løfta et cheiftech... ) Men som (enelleranna) sa tidligare, lag det heller litt breiare, kjekt å ha noken cm ekstra i bredden :wink: Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Skal du ha høyt kabinett bør du gi litt mere bredde på det og, ellers kan det fort bli "ustabilt" og lett og velte hvis det bare står på golvet...dessuten så er 2 stk 120mm (titan) vifter i bredde (med kult gitter) litt kult å ha til å blåse ut "eksosen" Skal du ha en diger vannkjølings tank i det kabinettet eller no sånnt? skikkelig RAID? Tror du bør kalkulere med hva som egerntlig skal inn i kabinettet og ta litt mål, nøye planlegging er stor fordel. Tror jeg ville lagd ramme av 90'vinklet stål og skrudd på side deksler med vanlige fingjengede skruer for mutter, du sveiser altså mutteren fast i stålramma og sånn Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Quote: Den 2002-11-22 11:09, skrev yummy:OX er ikke død... ting er på gang nå! Bare vent og se........ Ja, nå har jeg og sikkert mange andre ventet en god stund på at noe skal skjer med OX... Gleder meg til det .. Lenge til dere er ferdige?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå