Gå til innhold

Hva syns dere???

Anbefalte innlegg

Jeg har moda mitt kabinett litt, og nå vil jeg ha vurderinger hos dere!

Her er siden

(web sida trenger ikke vere med i vurderingen, er lagt med Frontpage XP)

Neon Light case

MSI K7T Pro2

AMD Duron 1,2ghz@1,2ghz

Seagate Barracuda 80gb :grin: + IBM 30gb :sad:

Hercules Radeon 8500LE

Soundblaster Audigy Player + Creative Inspire 5300

[ Denne Melding var redigert av: e(XP)erience på 2002-11-11 19:26 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-11-11 18:46, skrev Goebbels:

Quote:

Den 2002-11-11 18:44, skrev fy_pokker:

url`en funker ikke!!

Er jo ikke akkurat så veldig vanskelig å se hvor feilen er gjordt og endre den selv da :razz: :razz:

:grin: :razz: lol..

jaja, jeg bare trykka og så var den ikke der... er litt trøtt også, stått på snowboard i hele dag.. gøy med snø!! :razz: hehe

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-11 19:30, skrev e(XP)erience:

Nå skal ulr'en funke...

Jeg leste på en web side for en stund siden at det var det samme hva du gjorde men kabinettet ditt så var det en mod. Jeg kjøpte jo vindu og katode, er ikke det en mod da?

Du endret ikke på noe, feks og skjære hull i kabinettet og putte i plexi selv er casemod.

Men ditt er ferdig. Ingen ting er bedre en noe du har gjordt selv. Ekte casemoddere gjør det selv.

Lenke til kommentar

Hmm..

Syns faktisk det er direkte uhøflig å svare på en post slik som Snow_Dog gjør.

Ett sted begynner alle.. om det så blir kjøpt ferdig.

Ikke alle er "pro's" heller.

Personlig tok jeg også første steget med ferdigkjøpt... deretter gjør-det-selv prinsippet.

Faktisk var det ganske ok å se hvordan en helt standard pc ser ut med *kun* lys og vindu...

Om overklokking.no skal være et sted for bare "proffer" syns jeg det skal komme tydelig frem.

- s

Lenke til kommentar

ble bra det der! :smile:

og jo, det du har gjort kalles helt klart "casemod", ikke hør på de andre her på forumet, de tør bare ikke å innrømme at de er nest best.. :grin:

men om du vil ha enda mer oppmerksomhet/tilbakemeldinger neste gang ville jeg ha gått for gjør-det-selv metoden.. :wink:

her kan du se bilder av min første casemod: http://home.no.net/pcdude/case-mods/bilder/

Mvh, jan erik

og SnowDOG_, sier bare en ting: lær deg folkeskikk som alle andre her har lært seg for lenge siden! at du ikke skammer deg når du kommer med slike svar! :mad:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-11 22:46, skrev Jannis-15:

ble bra det der! :smile:

og jo, det du har gjort kalles helt klart "casemod", ikke hør på de andre her på forumet, de tør bare ikke å innrømme at de er nest best..
:grin:

men om du vil ha enda mer oppmerksomhet/tilbakemeldinger neste gang ville jeg ha gått for gjør-det-selv metoden.. :wink:

her kan du se bilder av min første casemod:

Mvh, jan erik

og SnowDOG_, sier bare en ting: lær deg folkeskikk som alle andre her har lært seg for lenge siden! at du ikke skammer deg når du kommer med slike svar!
:mad:

Jeg bare lurte på en ting, hva er det som er modda??

Lenke til kommentar
Quote:

Den 2002-11-11 22:46, skrev Jannis-15:

Bla bla bla bla

her kan du se bilder av min første casemod:

Mvh, jan erik

og SnowDOG_, sier bare en ting: lær deg folkeskikk som alle andre her har lært seg for lenge siden! at du ikke skammer deg når du kommer med slike svar!
:mad:

Lol Ka er det eg sa som er så forferdelig? Eg skammer meg ikke fordi eg ikke har sagt noe j*vlig. Er det lol'n du tenker på?
Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-11 23:11, skrev SnowDOG_:

Lol Ka er det eg sa som er så forferdelig? Eg skammer meg ikke fordi eg ikke har sagt noe j*vlig. Er det lol'n du tenker på?

bare det at det ikke var spesielt korselig å le av en ny-begynner, men om det var en spøk så er det OK.. sorry! :wink:

Quote:

Jeg bare lurte på en ting, hva er det som er modda??

1: sage ut hull i kabinettet

2: og her har jeg laget en fin fin grafikkort-kjøler.

3: har også kald catode nå, men det hadde jeg ikke penger til da jeg tok bildene.. :wink:

kaller dette "modding" jeg, kanskje ikke noe proff't, men fremdeles modding...

ellers så har vi jo denne: http://home.no.net/pcdude/Bilder/norgespakke/

om du ikke kaller dette modding vil jeg gjerne vite hva du forbinder med "modding"... :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...