e(XP)erience Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Jeg har moda mitt kabinett litt, og nå vil jeg ha vurderinger hos dere! Her er siden (web sida trenger ikke vere med i vurderingen, er lagt med Frontpage XP) _________________ Neon Light case MSI K7T Pro2 AMD Duron 1,2ghz@1,2ghz Seagate Barracuda 80gb + IBM 30gb :sad: Hercules Radeon 8500LE Soundblaster Audigy Player + Creative Inspire 5300 [ Denne Melding var redigert av: e(XP)erience på 2002-11-11 19:26 ] Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 url`en funker ikke!! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Quote: Den 2002-11-11 18:44, skrev fy_pokker:url`en funker ikke!! Er jo ikke akkurat så veldig vanskelig å se hvor feilen er gjordt og endre den selv da :razz: :razz: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Ikke hos meg heller. Dette trekker desverre ned poeng :sad: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Har du bare satt på lys eller er det noe eg ikke har fått med meg? Har du tatt vekk kabinett døren for at det skal lyse ut? Lenke til kommentar
daho Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Du sa at du hadde casemoddet, hva har du moddet? Det eneste du har gjordt er og putte i kald katode, det går ikke under casemodding. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Quote: Den 2002-11-11 18:46, skrev Goebbels: Quote: Den 2002-11-11 18:44, skrev fy_pokker: url`en funker ikke!! Er jo ikke akkurat så veldig vanskelig å se hvor feilen er gjordt og endre den selv da :razz: :razz: :razz: lol.. jaja, jeg bare trykka og så var den ikke der... er litt trøtt også, stått på snowboard i hele dag.. gøy med snø!! :razz: hehe Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 Nå skal ulr'en funke... Jeg leste på en web side for en stund siden at det var det samme hva du gjorde men kabinettet ditt så var det en mod. Jeg kjøpte jo vindu og katode, er ikke det en mod da? Lenke til kommentar
Ybbe Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 visst jeg var deg, ville jeg laget runde IDE-kabler...Ser bedre ut + bedre luft gjennomstrømning :smile: men ellers fint, men kaller du å sette lit "gum" og kald katode inn i kabintte casemode??? hmm...Kanskje for noe ja.... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 er det første gang du prøver å modde kabinettet? iså fall er det greit. Lenke til kommentar
daho Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Quote: Den 2002-11-11 19:30, skrev e(XP)erience:Nå skal ulr'en funke...Jeg leste på en web side for en stund siden at det var det samme hva du gjorde men kabinettet ditt så var det en mod. Jeg kjøpte jo vindu og katode, er ikke det en mod da? Du endret ikke på noe, feks og skjære hull i kabinettet og putte i plexi selv er casemod. Men ditt er ferdig. Ingen ting er bedre en noe du har gjordt selv. Ekte casemoddere gjør det selv. Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Hmm.. Syns faktisk det er direkte uhøflig å svare på en post slik som Snow_Dog gjør. Ett sted begynner alle.. om det så blir kjøpt ferdig. Ikke alle er "pro's" heller. Personlig tok jeg også første steget med ferdigkjøpt... deretter gjør-det-selv prinsippet. Faktisk var det ganske ok å se hvordan en helt standard pc ser ut med *kun* lys og vindu... Om overklokking.no skal være et sted for bare "proffer" syns jeg det skal komme tydelig frem. - s Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 ble bra det der! :smile: og jo, det du har gjort kalles helt klart "casemod", ikke hør på de andre her på forumet, de tør bare ikke å innrømme at de er nest best.. men om du vil ha enda mer oppmerksomhet/tilbakemeldinger neste gang ville jeg ha gått for gjør-det-selv metoden.. :wink: her kan du se bilder av min første casemod: http://home.no.net/pcdude/case-mods/bilder/ Mvh, jan erik og SnowDOG_, sier bare en ting: lær deg folkeskikk som alle andre her har lært seg for lenge siden! at du ikke skammer deg når du kommer med slike svar! Lenke til kommentar
daho Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Quote: Den 2002-11-11 22:46, skrev Jannis-15:ble bra det der! :smile:og jo, det du har gjort kalles helt klart "casemod", ikke hør på de andre her på forumet, de tør bare ikke å innrømme at de er nest best.. men om du vil ha enda mer oppmerksomhet/tilbakemeldinger neste gang ville jeg ha gått for gjør-det-selv metoden.. :wink:her kan du se bilder av min første casemod: http://home.no.net/pcdude/case-mods/bilder/Mvh, jan erikog SnowDOG_, sier bare en ting: lær deg folkeskikk som alle andre her har lært seg for lenge siden! at du ikke skammer deg når du kommer med slike svar! Jeg bare lurte på en ting, hva er det som er modda?? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Quote: Den 2002-11-11 22:46, skrev Jannis-15:Bla bla bla blaher kan du se bilder av min første casemod: http://home.no.net/pcdude/case-mods/bilder/Mvh, jan erikog SnowDOG_, sier bare en ting: lær deg folkeskikk som alle andre her har lært seg for lenge siden! at du ikke skammer deg når du kommer med slike svar! Lol Ka er det eg sa som er så forferdelig? Eg skammer meg ikke fordi eg ikke har sagt noe j*vlig. Er det lol'n du tenker på? Lenke til kommentar
soundwall Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Meldingen min var ymtet mere på DAHO's replies. Sorry Snow. - s [ Denne Melding var redigert av: soundwall på 2002-11-12 00:39 ] Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Quote: Den 2002-11-11 23:11, skrev SnowDOG_: Lol Ka er det eg sa som er så forferdelig? Eg skammer meg ikke fordi eg ikke har sagt noe j*vlig. Er det lol'n du tenker på? bare det at det ikke var spesielt korselig å le av en ny-begynner, men om det var en spøk så er det OK.. sorry! :wink: Quote: Jeg bare lurte på en ting, hva er det som er modda?? 1: sage ut hull i kabinettet 2: og her har jeg laget en fin fin grafikkort-kjøler. 3: har også kald catode nå, men det hadde jeg ikke penger til da jeg tok bildene.. :wink: kaller dette "modding" jeg, kanskje ikke noe proff't, men fremdeles modding... ellers så har vi jo denne: http://home.no.net/pcdude/Bilder/norgespakke/ om du ikke kaller dette modding vil jeg gjerne vite hva du forbinder med "modding"... :smile: Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Den var jo grei den, kanskje ikke så mye nytenkning, men men. Jeg liker alle mods som har blåe lys . Selv om mitt er rødt og svart Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 13. november 2002 Forfatter Del Skrevet 13. november 2002 Jeg er 100% nybegynner på modding!!! Men det In-Win kabinettet som dere kan se på siden skal moddes, med lakk, hull og vindu... Lenke til kommentar
Mighty Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Skal være fornøyd med dette! Vi må jo lage noe som vi selv liker, og somregel har vi ikke råd og tid til å gjøre alt på en gang. Somregel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå