m0zzdart Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Noen som vet hvor man får kjøpt t-skjorter til band og alt mulig slikt! nettbutkk mener jeg da takker for svar =) Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Desert Punk Krapyl Rockzone JSR Direct Er et par greie... Krapyl og Rockzone anbefales! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Krapyl anbefales av meg i tilfelle du har lyst å bestille noe å aldri få det. Hverfall det som har skjedd med meg og de fleste andre som har bestilt der, skitbutikk. Slettet kontoen min gjorde de og. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Krapyl anbefales av meg i tilfelle du har lyst å bestille noe å aldri få det. Hverfall det som har skjedd med meg og de fleste andre som har bestilt der, skitbutikk. Slettet kontoen min gjorde de og. 7240198[/snapback] hehe men fant ikke bandet dire straits? =/ Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Desert PunkKrapyl Rockzone JSR Direct Er et par greie... Krapyl og Rockzone anbefales! 7240178[/snapback] der dreit du deg. for der fant jeg ikke mye av det jeg ville ha =( =/ Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Dreit han seg? Forklar heller hvilken band du vil ha skjorter til, så er det enklere vet du. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Dreit han seg? Forklar heller hvilken band du vil ha skjorter til, så er det enklere vet du. 7240647[/snapback] hehe it was a joke. Dire Straits Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå