skarsk Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hei, hvor får man kjøpt en BR-brenner? Altså en intern brenner til PC. Finner plater i søkk og kav, men ikke brenner. Noen? Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Prisguiden .. hint hint. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Har selvfølgelig brukt Prisguiden, den bruker jeg svært ofte på området foto. Under 'type' på Prisguiden finns ikke Blue Ray-alternativet, men CD og DVD i alle varianter. Blu-Ray er 'Blu-Ray' og ikke DVD? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Bare et hint: det heter Blu Ray Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 For å spikke fliser så heter det "Blu-ray". Brennere finner du her. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 BD-brenner altså.... Tusen takk Rikky. Dyre er de, men jeg husket når de første engangsbrennerne for CD kom, kostet de ca kr 20000,-. Og min første CD-brenner med 2x hastighet kostet nesten kr 5000,-. Brente feil oftes. Måtte kassere plater for flere hundre kr. HP-brenner. Lenke til kommentar
Strepto91 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hva skulle vitsen med en sånnen til 8000 være? Du kan jo ikke spille av Blu disken hos noen andre enn deg før om ett år.. sånn ca Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 4732,- er et stykke unna 8000,-. Men mye penger er det forsåvidt. Han trenger heller ikke vente et år, Samsung BD-1000 er allerede i salg. (Men den koster flesk, hehe) Ellers kommer PS3 i mars, og den har Blue-Ray spiller, til en litt hyggeligere pris enn Samsungen. Link: http://www.samsung.com/no/presscenter/sams..._0000298314.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå