Kiwi-Kun Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg arrangerer LAN partyer her omkring for kompiser og lokalbefolkningen og jeg lurer på om noen her vet om det er mulighet for at NextGenTel, Tele2, Telenor eller noe slikt stiller som sponsorer av internett linje til LAN partyer. takker for alle svar på forhånd =) .. Mulig dette var feil forum å poste i, men jeg fant ikke noe annet passende forum Lenke til kommentar
jammi Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Aner ikke.. Men det er vel bare å ringe og høre? Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 tenkte på om noen har erfaring med det =) Lenke til kommentar
jammi Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Nei, det har jeg ikke. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Vet at Nextgentel sponser/sponset. Ihvertfall for en 2-3 år siden når jeg og noen kompiser hadde LAN - så bare ringte vi ned og spurte fint og ble oppgradert til 8 mbit i en måned gratis. Har også vært med på mindre LAN som ble arrangert på klubbhus osv hvor vi bare sendte et brev og det ble alltid innvilget - hsds Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Jeg låner ett lokale av kommunen da.. :/ vet ikke hvilken internett de har der eller noen ting.. kan jo høre da.. vil jo helst ha NextGenTel med tanke på at det har jeg her hjemme ^^ [EDIT] Men hvor lang tid tar det før de eventuellt registrerer og oppgraderer linja fra da jeg ringer? Endret 7. november 2006 av Kiwi-Kun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå