magiXen Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 noen som veit hvor jeg får billig firewire kort? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 PCI eller PC-kort? Du kan jo ta ein tur innom Prisguiden: PCI-kort - PC-kort. Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Pci..skal ha til stasjonær.. har sett enda billigere enn det der, men dem var solgt ut....kan gjerne være brukt om noen har ellerno. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 170kr er no ikkje so veldig mykje då, men frakta legg til litt i prisen sjølvsagt. For brukte, sjekk bruktmarkedet, eller legg ut annonse der. Forumet skal nok ikkje nyttast til kjøp og sal. http://www.bruktmarked.no/ Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 ok glemte det. hehe ja veit. men åff jeg har 170kr nå å det er ikke nok til frakt å.. tar tid å spare når man ikke har inntekt. derfor jeg snur meg i grava for de få kronene.. jeg så en annen webshop hadde til 70kr men dem var tomt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå