WhiteFire Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hei! Har en pc som skal spille av en dvd kontinuerlig i en butikk. Signalet skal så overføres til 3 stk 19" og en 40" skjerm. Hva er letteste måten å løse dette på i praksis? Fins det kabler som gir gode signal over 20-30meters avstander. Er trådløs overføring et økonomisk og praktisk alternativ? Er det lettere å bare kjøpe en billig dvd-spiller til hver tv? Jeg trenger innspill fra dere! Henning Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Du får enheter som splitter skjermsignalet i flere deler. Dvs du kobler dvd spilleren til denne boksen, hvis boksen har f.eks 4 utganger, kan du koble til 4 TVer. Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Høres ut som det kan virke. Noen som har lenke til et slikt produkt? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Kanskje en løsning lignende dette kan være noe å bruke som utgangspunkt. Jeg ser imidlertid for meg at skalering til 16:9 (eller 16:10) og 4:3 (eller 5:4) på forskjellige skjermer kan bli litt vanskelig. Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Du kan høre med http://www.leteng.no. -Kisp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå