l_man Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Med den gamle set point innstalasjonen funket ikke logitechs laser muser på icemat eller annen form for glass underlag! Men med nyeste firmware funker det som bare juling! Har hatt G5 og det funket topp. Men så en dag begynte ting og fjuske i min G5. Det er en ubeskrivelig mus! Men da jeg for på elkjøp for og bytte den inn til en ny G5 var dem fri for G5:(:( Så fikk ei G7 tilbake! og dem funker begge helt topp! Gå for G5 Jeg sier det enda en gang Logitech G5 FTW!!! Lenke til kommentar
plaank Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 jeg vil anbefale deg en G5. den er god å holde i og stabil og fin... skitsjer aldri og godtar alle underlag! 7244783[/snapback] hm... jeg har 3 g5 muser og alle kjører fint på icemat uten noe problemer. Så skjønner ikkje hvor du har fra at de ikke fungere på icemat. 7267413[/snapback] Fordi den fungerte ikke når jeg prøvde den på icemat.. Men det ble nevnt noe tidligere her, om en 'firmware' update elns, som fikset dette. Ikke vet jeg, men da jeg prøvde det, var det i alle fall ikke særlig mye respons å få ut av musen Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 kjøp Razer Diamonback!... den er drit bra... den koster litt over 500 kr men det er vert det... hadde logitech mx518 før jeg bytta til razer... liker ikke den nåe serlig... løkke t m valget da! (Go Razer) 7267210[/snapback] Øh.. den koster knapt 400... Og du kjøper heller en Copperhead som er nyere og bedre hvis du vil ha en fingermus. Jeg har hatt en Diamondback, men den holdt jeg ut med i kun 3 uker (og kjøpte en MX518 etterpå). Byttet nettop ut min MX518 med en Razer Habu og kommer neppe til å bytte tilbake Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hvis jeg skal si min ærlige mening om G5, så er den litt for liten bak.. så jeg har ingenting å lene bakdelen av hånda på, noe jeg hadde på Intelli 4.0. Ganske irriterende egentlig, men hvis du er vandt med små mus, går det nok helt fint. Lenke til kommentar
ultra89 Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Lurte på om dere hadde noen forslag på ny gaming mus til ca.500kr? -Takk- 7237453[/snapback] Kun 3.0 som funker til gaminf + at da kan du legge 200 i en ny matte (for samma pris) ghezz.. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Intellimouse 3.0 har teknologi fra 1999... Selv om den nettop ble relansert er det samme innmat som for 7 år siden, på både godt og vondt. Men er en vant til sensoren og hvordan den responderer er det sikkert ikke noe i veien for å spille bra med den. Har du aldri eid eller hatt noe forhold til Intelli 3.0, ville jeg styrt unna... Endret 17. november 2006 av Krapfoss Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Takk for alle tips! Tror jeg kommer til å kjøpe G5, uten at jeg er helt sikker på det enda... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå