Gå til innhold

Kjøp av ny gaming mus - Ca.500kr

Anbefalte innlegg

Med den gamle set point innstalasjonen funket ikke logitechs laser muser på icemat eller annen form for glass underlag!

Men med nyeste firmware funker det som bare juling! Har hatt G5 og det funket topp. Men så en dag begynte ting og fjuske i min G5.

Det er en ubeskrivelig mus! Men da jeg for på elkjøp for og bytte den inn til en ny G5 var dem fri for G5:(:(:(:(

Så fikk ei G7 tilbake! og dem funker begge helt topp! Gå for G5

Jeg sier det enda en gang Logitech G5 FTW!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg vil anbefale deg en G5. den er god å holde i og stabil og fin... skitsjer aldri og godtar alle underlag! :D

7244783[/snapback]

hm... jeg har 3 g5 muser og alle kjører fint på icemat uten noe problemer. Så skjønner ikkje hvor du har fra at de ikke fungere på icemat.

7267413[/snapback]

Fordi den fungerte ikke når jeg prøvde den på icemat.. :( Men det ble nevnt noe tidligere her, om en 'firmware' update elns, som fikset dette. Ikke vet jeg, men da jeg prøvde det, var det i alle fall ikke særlig mye respons å få ut av musen :)

Lenke til kommentar
kjøp Razer Diamonback!... den er drit bra... den koster litt over 500 kr men det er vert det... hadde logitech mx518 før jeg bytta til razer... liker ikke den nåe serlig... løkke t m valget da! (Go Razer)

7267210[/snapback]

Øh.. den koster knapt 400... Og du kjøper heller en Copperhead som er nyere og bedre hvis du vil ha en fingermus. Jeg har hatt en Diamondback, men den holdt jeg ut med i kun 3 uker (og kjøpte en MX518 etterpå).

Byttet nettop ut min MX518 med en Razer Habu og kommer neppe til å bytte tilbake :thumbup:

Lenke til kommentar

Intellimouse 3.0 har teknologi fra 1999... Selv om den nettop ble relansert er det samme innmat som for 7 år siden, på både godt og vondt. Men er en vant til sensoren og hvordan den responderer er det sikkert ikke noe i veien for å spille bra med den.

Har du aldri eid eller hatt noe forhold til Intelli 3.0, ville jeg styrt unna...

Endret av Krapfoss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...