germ Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Hei. Har allerede bladd gjennom X antall poster når jeg søkte så ikke si jeg skal søke på forumet. Jeg har headset og vil ringe på pc'en. Vet at det ligger i win og har prøvd, men jeg får ikke lyd. Mobilen ringer (når jeg ringer til den), men kan ikke høre noe i noen ender når jeg tar den. Noen som vet om et bra program!? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 har du fått satt opp mikrofonen rett? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 har du fått satt opp mikrofonen rett?..så trenger du høytalere for å motta. Lenke til kommentar
germ Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 hva mener du. den funker i lydinspilling og avspilling. og har også høytalere i tillegg.. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Sjekk på http://tucows.online.no/ . tror de har noe greie programmer der. Lenke til kommentar
Freeload Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Et problem kan være at du ( i alle fall på eksterne modem) må koble egne ledninger fra modemet til PC'en, og tilbake (Fra line-out på PC til mic. på modem, og speaker fra modem til line-in på PC) - Eller koble headsettet rett til modemet (hvis du har et sånt fancy med mikrofon og to plugger) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå