Gå til innhold

Pant på propanflasker?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror dette stemmer, mener det kostet mye mindre med en ny hvis man leverte inn en i samme slengen iallefall.

:hmm:

7237586[/snapback]

Ja, det vet jeg stemmer, men har ringt endel bensinstasjoner nå, og ingen av dem er villige til å ta imot tomflasken gratis, engang. De har henvist meg til gjenvinningsstasjoner... :cry:

Lenke til kommentar
Jeg tror dette stemmer, mener det kostet mye mindre med en ny hvis man leverte inn en i samme slengen iallefall.

:hmm:

7237586[/snapback]

Ja, det vet jeg stemmer, men har ringt endel bensinstasjoner nå, og ingen av dem er villige til å ta imot tomflasken gratis, engang. De har henvist meg til gjenvinningsstasjoner... :cry:

7237685[/snapback]

Ikke ring, bare kom til dem og gi dem flaska. Ferdig med det! :p

Lenke til kommentar
Tror ikke bensin stasjoner tar de imot, etter som at det ble populært å stjele dem fra folk for å få panten.

7238465[/snapback]

vi kjøper bare propan på bensin stasjoner vi, og de tar i mot og alt. Vi bruker å kjøpe på Hydro&Texaco.

Vis du elger propan, så er de vel "pliktige" til å ta i mot og...?

Sempron

:)

Lenke til kommentar

husker jeg skulle levere et par stykker, fikk beskjed om at de bare kunne ta imot en, og ikke flere elns, husker ikke helt hva jeg ble fortalt, men helt idiotisk var det.

Men aner ikke om det var bøll eller ikke...

Edit: Det jeg mener er at de ikke er pliktige til å ta imot mere enn en tank... hvis jeg ikke ble kødda med da.

Endret av tu30r6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...