el_cash Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg har et par standard 11-liters propanflasker stående. En gang i tiden mener jeg å huske at det var pant på dem - stemmer dette fortsatt? Hvor kan jeg isåfall levere dem for å få penger tilbake? /optimistmode on/ Lenke til kommentar
gimme Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Bare dra på en bensinstasjon Kryss fingra for at det er pant da Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg tror dette stemmer, mener det kostet mye mindre med en ny hvis man leverte inn en i samme slengen iallefall. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Jeg tror dette stemmer, mener det kostet mye mindre med en ny hvis man leverte inn en i samme slengen iallefall. 7237586[/snapback] Ja, det vet jeg stemmer, men har ringt endel bensinstasjoner nå, og ingen av dem er villige til å ta imot tomflasken gratis, engang. De har henvist meg til gjenvinningsstasjoner... Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg tror dette stemmer, mener det kostet mye mindre med en ny hvis man leverte inn en i samme slengen iallefall. 7237586[/snapback] Ja, det vet jeg stemmer, men har ringt endel bensinstasjoner nå, og ingen av dem er villige til å ta imot tomflasken gratis, engang. De har henvist meg til gjenvinningsstasjoner... 7237685[/snapback] Ikke ring, bare kom til dem og gi dem flaska. Ferdig med det! Lenke til kommentar
Admiral fisk Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Tror ikke bensin stasjoner tar de imot, etter som at det ble populært å stjele dem fra folk for å få panten. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Tror ikke bensin stasjoner tar de imot, etter som at det ble populært å stjele dem fra folk for å få panten. 7238465[/snapback] vi kjøper bare propan på bensin stasjoner vi, og de tar i mot og alt. Vi bruker å kjøpe på Hydro&Texaco. Vis du elger propan, så er de vel "pliktige" til å ta i mot og...? Sempron Lenke til kommentar
V-by Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) husker jeg skulle levere et par stykker, fikk beskjed om at de bare kunne ta imot en, og ikke flere elns, husker ikke helt hva jeg ble fortalt, men helt idiotisk var det. Men aner ikke om det var bøll eller ikke... Edit: Det jeg mener er at de ikke er pliktige til å ta imot mere enn en tank... hvis jeg ikke ble kødda med da. Endret 7. november 2006 av tu30r6 Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Har fremdeles ikke funnet noen bensinstasjoner som er villige til å gi meg penger (=pant) for mine propanflasker. Noen som vet om et eller annet sted jeg kan levere dem inn så jeg får penger tilbake? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå