magiXen Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 trenger tips til hva vi kan finne på.. har filma litt før men har ikke blitt allverden av film.. :!: så er det noen som veit om no kødd/jackass ting man kan filme? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Ja, test hvordan det ser ut å brenne kompisen din med flammekaster. Det blir sikkert en bra jackass-episode. Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 neh vil ikke gjøre no sånt. en gang tok vi å hellte brennbart stoff over hele olabuksa mi å fyrt'n opp mens jeg hadde den på meg.. var forøvrig en deo vi reiv av toppen på å helte utover.. hehe Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) neh vil ikke gjøre no sånt. en gang tok vi å hellte brennbart stoff over hele olabuksa mi å fyrt'n opp mens jeg hadde den på meg.. var forøvrig en deo vi reiv av toppen på å helte utover.. hehe 7237173[/snapback] Visste ikkje at det gjekk and å gjere noko so dumt, gjer noke som dykk ikkje risikerar livet på, drikk litt melk eller noke, kansje et tjuetalls egg blanda med maizenna-stivelse? Endret 8. november 2006 av turnipkongen Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 er det no fett da? mere Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Prøv, så finner dere det ut. Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 haha da stopper man opp allt ellerno da Lenke til kommentar
Pezo Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Hele lage seg en jackass film opplegget er så oppbrukt! Slå dere selv, helt til dere finner på noe annet :-) Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Hele lage seg en jackass film opplegget er så oppbrukt! Slå dere selv, helt til dere finner på noe annet :-) 7311075[/snapback] jævli useriøst innlegg. alle filmideèr er så å si oppbrukt hvis du har sett litt film så veit du det. Lenke til kommentar
1337leet Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hele lage seg en jackass film opplegget er så oppbrukt! Slå dere selv, helt til dere finner på noe annet :-) 7311075[/snapback] jævli useriøst innlegg. alle filmideèr er så å si oppbrukt hvis du har sett litt film så veit du det. 7319184[/snapback] Nei. Alle idèer er ikke oppbrukt, langt ifra. Poenget er å tolke filmen på en måte som ingen andre har gjort før deg. Å lage noe unikt er ikke vanskelig. Langt ifra. Fremstill det på en annen måte, så blir det fort en helt annerledes film til slutt.. Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 ja men allt detta er ikke sentralt her i denne saken. jeg spør om tips til speak man kan gjøre i denne filmen. Lenke til kommentar
Hmmmmm Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg og en kamerat driver å lager film vi også, hittil har vi gjort: Lage fat-suite, mixe møkka drinker:S og har hoppet med sykkel fra rampe og ut i vann Va har dere gjort? Lenke til kommentar
Pezo Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Om dere skal overgå jackass folka og steve-o så tror jeg dere ikke kommer ifra det med livet i behold. Men si ifra når den er ferdig, så skal jeg se filmen deres Et gammelt triks jeg ikke har sett på film før: Hell tresprit (metanol) utover en stor plass, tenn på og film damer med skjørt som går over. Da kommer folk til å lure. Man kan vist nok ikke se flammene i dagslys. Blir ikke mange strømpebukser igjen da gitt Lenke til kommentar
Steina Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Prøv å spis en spiseskje med kanel. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 neh vil ikke gjøre no sånt. en gang tok vi å hellte brennbart stoff over hele olabuksa mi å fyrt'n opp mens jeg hadde den på meg.. var forøvrig en deo vi reiv av toppen på å helte utover.. hehe 7237173[/snapback] Ja, da virka dere nok utrolig smarte ut vil jeg tro. Hvis jeg hadde hatt fritidsproblemer så hadde jeg helt sikkert gjort det samme. Ellers så finner du sikkert noe i videoen til en kamerat/bekjent av meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå