windbird Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hei! Jeg har en "INTEL CPU Xeon DP 3.2GHz mPGA-4 800MHz 2MB Active Heatsink Boxed" Prossesor Jeg prøvde å legge inn Win XP 64bit siden denne prossoren støtter 64bit, men det fungerte helle dårlig! Det var massse annet software som ikke fungerte med denne windowsen. Blant annet så fungerte ikke Office. Noen som vet om noen løsning på dette problemet, eller er jeg dømt til et liv i 32bit før det kommer bedre software? Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hva med å bruke Openoffice???, fungerer bra her. Har brukt win x64 en god stund nå. Har ikke hatt problemer med x86 programmvare på Os`et, da windows emulerer 32bits programmer........... Lenke til kommentar
The-Flu Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg kjørte XP x64 PRO for en stund tilbake med mitt system (se signatur) Jeg hadde office 2003 installert og det funket uten problem. Eneste som ikke funket var PCI-lydkortet (billig som ikke har x64 driver) og Logitech Webcam'en min. Ellers fungerte det helt ypperlig. Så det vart rart det ikke fungerer med deg. Kan også nevne att om du overklokker så er det ikke like stabilt i 64bit windows. Har lest dette flere plasser på nettet og opplevde nettopp dette selv, det var derfor jeg installerte 32-bits igjen. Jeg angrer litt på det, 64bit er merkbart mye kjappere. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Har heller olle opplevd noen særlige problemer med XP 64bit Av MS Office-produkter har jeg kun Outlook installert (egen installasjon, ikke valgt fra Office-pakka). Har ikke brukt det så mye, men det fungerte iallefall. CPU'en er en Athlon64 3200+ (s754). Zonealarm er dog et program som ikke vil la seg installere på dette OS'et Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Nå er du som regel uheldigvis du ikke finner drivere til diverse hardware til x64.. Jeg har nå webcam drivere,tv kort drivere og alt annet som trenges til X64.og jeg bruker Office 2007 Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Sist jeg skjekket var 64bit versjonen ekstremt ustabil og drivere var vanskelige å finne til det. Kan det stemme? Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Nope. x64 er fjellstabilt. Noen leverandører av skrivere er litt kjipe med å lage drivere. Det er det eneste. Skulle det være att man bare MÅ ha 32bits versjonen til enkelte ting, så er jo alltids dual-boot en mulighet. Endret 8. november 2006 av Biomec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå