MaDasK Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 1. Jeg har overklokka skjermkortet mitt (Pov geforce 3 ti 200 128 ddr) til: Engine clock: 190 Memory: 460 I tillegg til dette har jeg Nvidia Refreshtool som jeg har kjørt. Men jeg har et lite problem. Og det er at skjermen plutselig kan refreshe seg sånn helt uten videre. Mens jeg sitter å chatter så kan skjermen plutselig bli svart i 2 sekunder før den kommer på igjen. Er dette normalt? 2. Hardware er xp2000, 512 DDR. 3. Noen som har samme kortet? Og hvor mye har dere klart å klokke dette med standard kjøling? Vennligst gi meg tilbakemelding :smile: Lenke til kommentar
godspeed Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Har et Asus GF3 TI200 64MB som jeg har klart å klokke til: Engine clock: 250 MHz Memory: 550 MHz. Bruker da orginal kjøling med en litt større vifte en hva som følgte med... Lenke til kommentar
jogge18 Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Jeg er litt grønn når det gjelder overklokking av 3d kort og alt annet for den saks skyld!!!! Hva trenger jeg for å overklokke mitt POV GeForce 3 Ti200 kort??? Og hvor mye kan jeg overklokke det før jeg trenger ekstra kjøling???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå