ekwathne Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hva er planene videre på modden? Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Videre planer blir å få meir sparkel, fjerna søl, å bedre lakk, å få lakka lista me sjermen=D. Etter det vett eg ikkje heilt=S har ikkje eit forslag? Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Ser på å lakke min egen laptop (som for tiden er i deler) Bare lurte om om dere lakket den under (masse viftehull?) eller bare lot bunnen være "dellstyle"? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Nei, orginal under. Blir innvikla å lakka alt det... Lenke til kommentar
PHdZ Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Beklager å sei dette, men stygt, stygt og atter stygt. Eg har ein pc-en som ser/såg akkurat likk ut (Inspiron 6000) og den er ikkje gjort noke som helst med og ser 100 ganger finare ut en den Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Beklager å sei dette, men stygt, stygt og atter stygt. Eg har ein pc-en som ser/såg akkurat likk ut (Inspiron 6000) og den er ikkje gjort noke som helst med og ser 100 ganger finare ut en den 7387096[/snapback] Smaken er som baken.. MEN DEN ER ILANGT FRA FERDIG.. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...9entry7557849 Ny update.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Brukbart ressultat Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Ser desverre ut som om du har brukt alllllt for mye lakk. Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Tusen takk Klekkus. For mye lakk? eg har brukt grunn farge 2 eller 3 lag, får at ikkje sparkelen skulle visa å så tok eg eit med klar lakk. Det hadde ikkje godt med mindre. Då hadde sparkelen vist igjenom. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Da har dere sprayet for nære. Tenker da på hullene til høyttalerene og rundt mediaknappene. Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Da har dere sprayet for nære. Tenker da på hullene til høyttalerene og rundt mediaknappene. 7562300[/snapback] Det kan godt vær. Aldri lett å få det perfekt:D Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Noen tips om Fleire ting eg kan jer? Takk på forhand:D Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Syntes at dette begynte å se virkelig bra, men sjønner ikke hvorfor alle skal ha alt med "mac-look" Men siden knappene i front er blå kunne du kansje fått inn litt blått å hadde kansje sett bra ut. Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Syntes at dette begynte å se virkelig bra, men sjønner ikke hvorfor alle skal ha alt med "mac-look" Men siden knappene i front er blå kunne du kansje fått inn litt blått å hadde kansje sett bra ut. 7576086[/snapback] tusen takk:D du er eit geni:P eg har noen knåtter så skal vær foran skruane på sjermen, kan dei vær blå? ellers har eg ikkje så mye så e fint å lakka. grunnen får at eg vill ha "mac-look" er får dei har så reine linjer, dei har ikkje mange "grøfter" å dei har konge design. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå