Gjest Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Trenger ny mp3 spiller. kan noen hjelpe meg å finne ut hvilken jeg burde skaffe meg? Dette er det er trenger/ikke trenger: ● Må ikke ha så stor lagringsplass. 2-5 GB er mere en nokk ● Ikke iPod ● Liten og holdbar ● Ikke VELDIG dyr ● Mappe inndeling og sånn ● Farger Fint om jeg kan få link/info om den også. Jeg skjylder deg en tjeneste. EDIT: Glemte å skrive at jeg trenger masse bateri. Endret 7. november 2006 av Gjest Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Vil sterkt anbefale Creative Zen V Plus! Link Fersk test fra TV2 Hjelper deg: Her Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Trenger ny mp3 spiller. kan noen hjelpe meg å finne ut hvilken jeg burde skaffe meg?Dette er det er trenger/ikke trenger: ● Må ikke ha så stor lagringsplass. 2-5 GB er mere en nokk ● Ikke iPod ● Liten og holdbar ● Ikke VELDIG dyr ● Mappe inndeling og sånn ● Farger Fint om jeg kan få link/info om den også. Jeg skjylder deg en tjeneste. 7236843[/snapback] Sandisk sansa e250 Veldig fin mp3 spiller meg god fargeskjerm og bilde og videfunksjon, og lyd opptaker Link i signatutren min, og du finner den på komplett.no Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Sandisk sansa e250 Veldig fin mp3 spiller meg god fargeskjerm og bilde og videfunksjon, og lyd opptaker Link i signatutren min, og du finner den på komplett.no 7236912[/snapback] Vil anbefale Zen V fremfor denne, siden denne kom ganske dårlig ut i TV Hjelper deg testen og ikke er helt topp. Fikk forresten karakter 3 i testen. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Har den masse batteri? jeg glemte å skrive det i første post. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Har den masse batteri? jeg glemte å skrive det i første post. 7237276[/snapback] Sandisk sansa e250 har 20t med musikk og 4-5 timer med film Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Men i HW.no står det i en erfaring at den er skapt fr lydbøker..? Laste inn lydbøker på PC og høre på dem på mp3-spilleren? Samme med film? laste de over på spilleren? Og har den sånn tastesperre-knått som er på noen andre Creative spillere? Endret 7. november 2006 av Gjest Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Vil anbefale Zen V fremfor denne, siden denne kom ganske dårlig ut i TV Hjelper deg testen og ikke er helt topp. Fikk forresten karakter 3 i testen. 7237080[/snapback] Hvorfor skal ALLE ta TV2-testen på alvor? De har uansett justert karakteren opp til 4, ettersom den nye firmwaren har mulighet for høyere lyd... Sansaen er billig og knallbra, og har et fantastisk bra design, med en relativt ripebestandig skjerm. Pinnen føltes litt for kort og upresis i begynnelsen, men vi vendte oss fort til den og den fungerer for så vidt bra, men å bla seg opp og ned i lange lister tar litt for lang tid. Akkurat på det punktet savner vi et skrollehjul eller -felt. Sansaen har skrollehjul som er fantastisk greit å bruke. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Sansaen har skrollehjul som er fantastisk greit å bruke. 7237846[/snapback] Hehe, hjulet på min fungerte jo ihvertfall overhodet ikke, er sendt i retur, håper den jeg får nå går an å snurre på. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Jeg bryr meg ikke om det hjulet. Er det tastesperre på den? Jeg liker designet på creatives spillere. Endret 7. november 2006 av Gjest Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg bryr meg ikke om det hjulet. Er det tastesperre på den? Jeg liker designet på creatives spillere. 7238010[/snapback] Ja, det er tastesperre på både Sansaen og Zen v. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Vil anbefale Zen V fremfor denne, siden denne kom ganske dårlig ut i TV Hjelper deg testen og ikke er helt topp. Fikk forresten karakter 3 i testen. 7237080[/snapback] Hvorfor skal ALLE ta TV2-testen på alvor? De har uansett justert karakteren opp til 4, ettersom den nye firmwaren har mulighet for høyere lyd... Jepp, etter at undertegnede sendte mail til han som gjennomførte testen. Jeg poengterte også at man enkelt kan gjøre noe med den dårlige lyden på video, men han synes det var for vanskelig for folk å mekke på en fil gjemt inni installeringsmappa til programmet. Kan forsåvidt være enig i at amatører ikke klarer det, selv om det er en uhyre lett ting å gjøre som står forklart på nett, men som jeg skrev til han så burde ikke tv-sendte tester være basert på hva amatører klarer å gjøre, da burde de si fra at "denne spilleren passer bra hvis du er sånn noenlunde teknisk opplagt, hvis ikke: kjøp noe annet". Som Alex91 tydelig viser her, er fullt av amatører der ute som har null peiling på slik og dermed tar tv 2 sine tester alvorlig, og dinside/tv2 "hjelper" deg burde ikke ha så mye markedsmakt. (Noe som også leder meg til å tro at disse testene er lettere betalt for, men det er en anen sak ^^) PS: Sansaen er genial fordi tastesperrren nærmest er overflødig, pga plasseringen av tastene. Digger å kunne gå med spilleren i lommen og ta rett ogg uten å fikle med tastesperre Endret 7. november 2006 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hvor mye koster sansa? pluss at jeg er en "amatør" i den greia. Og jeg synes den så stygg ut. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Hvor mye koster sansa? pluss at jeg er en "amatør" i den greia. Og jeg synes den så stygg ut. 7238321[/snapback] 2gb 4gb 6gb Endret 7. november 2006 av Alex91 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 den var billig og bra da. Men jeg tror jeg går for Creative. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 den var billig og bra da. Men jeg tror jeg går for Creative. 7238492[/snapback] Ser i første innlegg at 2gb holder i massevis, så da holder det kanskje med 2gb versjonen så sparer du noen lapper. Link Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 ok, ok, ok... Det det er litt flaut med.. Jeg synes denne sansaen er dritstygg og ekkel i utseendet og i skjermen. Og siden jeg tror jeg skal ønske meg det til jul, betaler jeg ikke selv. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 ok, ok, ok... Det det er litt flaut med.. Jeg synes denne sansaen er dritstygg og ekkel i utseendet og i skjermen. Og siden jeg tror jeg skal ønske meg det til jul, betaler jeg ikke selv. 7246288[/snapback] Jeg synest sansaen er dritfin og veldig god skjerm (mye bedre enn på bildene)... Lenke til kommentar
fotballkamera Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hmm jeg er veldig itvil her... Sandisk Sansa e250 frister... men bør jeg da kjøpte 2gb versjonen f.eks på coop til 849kr eller 6gb til 1300(på nettet). 4 gb koster 1200 så da tar jeg heller 6gb isåfall. Men står mellom 2 eller 6 va bør jeg gjøre? Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Hmm jeg er veldig itvil her... Sandisk Sansa e250 frister... men bør jeg da kjøpte 2gb versjonen f.eks på coop til 849kr eller 6gb til 1300(på nettet). 4 gb koster 1200 så da tar jeg heller 6gb isåfall.Men står mellom 2 eller 6 va bør jeg gjøre? 7250552[/snapback] La pengeboka bestemme... Jeg har 6GB-versjonen, og jeg synes det er kjekt med all den plassen. Men hvis du ikke har behov for plassen, er 2GB-versjonen grei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå