Gå til innhold

Spill og ATI Radeon Xpress 1150 256 MB HyperMemory

Heineoen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

Vil jeg kunne spille kraftige 3d spill med et ATI Radeon® Xpress 1150 256 MB HyperMemory™ installert i min bærbare?

7236577[/snapback]

Du vil kunne spille mange spill ja, men kraftige 3d spill, nei.

Vanskelig å si hvor krevende spill du klarer, men det blir ikke særlig mye. Du kan jo teste maskina di HER

Det blir en test for hvert spill, men du kan jo velge ut de spillene som er aktuelle å se hva du kommer fram til. Hvis noen parametre kommer ut med rødt, kan du bare glemme å få noe ytelse som blir spillbart.

Lenke til kommentar

så raskt på hva komplett hadde inne av HP maskiner, og de som hadde 7600 kort kosta fra ca 9500,- og de med x1600 fra 13k (nå vet jeg ikke hvilken grafikk løsning som er best, det må nok noen andre svare på, men jeg mener da at x1600 kortene yter bedre en 7600 kortene på desktop siden (altå vanlige PCI-E kort)).

Lenke til kommentar
Takker!

Hva ligger laveste prisen på bærbare med slike brikker?

7238251[/snapback]

Jeg sitter på en HP pavilion 9005 nå. AMD TL-50 Cpu, 1Gb ram, Go7600.

Har såvidt testet BF2 på den. 1024x768 alt på maks og 4xAA. Det går faktisk rimelig bra. AA kan nok slåes av for å sikre at frameraten ikke dropper i pressede situasjoner. En slik bør du klare å skaffe for 9-10 tusen inkl frakt.

Endret av peiper
Lenke til kommentar
så raskt på hva komplett hadde inne av HP maskiner, og de som hadde 7600 kort kosta fra ca 9500,- og de med x1600 fra 13k (nå vet jeg ikke hvilken grafikk løsning som er best, det må nok noen andre svare på, men jeg mener da at x1600 kortene yter bedre en 7600 kortene på desktop siden (altå vanlige PCI-E kort)).

7238354[/snapback]

Det er nok omvendt. 7600 ligger forran X1600, men da snakker vi om marginale forskjeller. I en bærbar er det neppe avgjørende uansett. Begge vil gi tilfredstillende ytelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...