las^se Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 noen som vet en plass i verden jeg kan kjøpe lcd-skjermer på rundt 7", som ikke er ferdig bygd.....? Dvs at de kommer uten ramme, og bare noen ledningstumper som henger... resten må gjøres selv... for da ligger de på en pris rundt 1000,- :smile: takk for svar.. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Jeg har aldri hørt om det du beskriver. Derimot har jeg hørt om folk som kjøper en ok fungerende farge LCD og stripper av rammen og det de ikke trenger, for så å montere denne... Frankie Kr.sand Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 http://www.laseroptronix.com/monit/mons.html her er det beste jeg vet om.. eller er ett par andre sider men de er amerikanske. mail meg om du er interesert så kan jeg gi deg adresse. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Vel, dette emnet har vært oppe et par ganger før.. Jeg tror det de fleste har kommet frem til er at det er billigere å kjøpe en skikkelig gammel bærbar og strippe denne. Problemet er at disse skjermene koster endel "løst" uansett. Lenke til kommentar
las^se Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 Quote: Den 2002-11-11 17:14, skrev kindings:Vel, dette emnet har vært oppe et par ganger før.. Jeg tror det de fleste har kommet frem til er at det er billigere å kjøpe en skikkelig gammel bærbar og strippe denne. Problemet er at disse skjermene koster endel "løst" uansett. bærbar ja:) *tenker* takk for det svaret nå får jeg stikke innpå noen auksjoner og forskjellig:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå