Reached Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Har hatt dette problemet ganske lenge nå og jeg er veldig lei. det kom først rett etter at jeg hadde formatert dataen og installert alt på nytt. Når jeg spiller av Windows media player filer så klikker pc'en helt og jeg må trykke på reset knappen. Noen som har noen forslag til hva som kan gjøres? Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Har du installert alle siste oppdateringer fra microsoft? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 For eksempel en nyere versjon av Windows Media Player enn den som fulgte med PC'en din ... (De har kommet til 11 nå.) Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hei, jeg har det samme problemet med mediaplayeren min også. cpu på 100% bruk. og filmen lagger.. Prøvde vcl-player med samme problem.. Neste blir vel å avinstallere dette og prøve divxplayer med codek pakke., Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Last ned K-Lite Codec Pack - der følger det med et program (G-Spot) som kan vise hva slags codec filmen er laget med og hva du trenger for å spille den. Høyst sannsynlig har det blitt installert en codec som takler filmen bedre enn XP out-of-the-box. Det finnes både Full, Standard og Basic-utgaver av K-Lite Codec Pack. Standard bruker å være bra nok til det meste av avspilling. (Full støtter enkoding bedre.) Lenke til kommentar
Reached Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Har ikke installert SP2 ennå. Men jeg kan prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå