Gå til innhold

topline service bedriften


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja det er jo det jeg har prøvd og si på forumet i hele dag ,att de der "bånnline" er virkelig på bånn når det gjelder service :sad: :sad: :sad:

har selv hatt 2 dårlige erfaringer med dem :sad: :sad:

bare dritt :sad:

dere må ikke finne på og kjøpe noe derfra .

ikke selg "sjela" bare for ett grafikkort .

slike webbutikker med sånn vannvittig dårlige erfaringer (18 ENERE av 21 karakterer) burde vært boikotter av oss brukere/konsumister da vi på den måten kan evaluere vekk slike SØPPELBUTIKKER slik att de for noen kunder.

Lenke til kommentar

Så dum som jeg var bestillte jeg det skjermkortet som var på julekalenderen. Men hittil har jeg ikke fått en dritt, ikke noe mail eller noen ting. Så råtn kunde service har jeg ALDRI vært borti.

 

Jeg skal ALDRI kjøpe fra dem lengre. Håper ALLE boikotter bånnline!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...