techz Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 fy faen, dette er det verst jeg har sett: http://www.hardware.no/webshoper/erfarings...webshop=topline begynner å angre en smule på at jeg bestilte det gfx kortet. Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Ryk og reis, dette så ille ut. Noen burde sende linken med tilbakemeldingene til topline... Lenke til kommentar
AMDAMIGA Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Skal aldri handle der Fy fa... Har aldri sett verre Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Det som værre er at HW.NO har med disse på julekalenderen. Leser ikke HW.NO folka på responsen? greit at de skriver at de ikke går god for butikkene, men alikevel da....?!!! Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Jeg har aldri sett på makan! 18 av totalt 21 erfaringer hadde gitt webshop'en karakter 1!!!! Jeg som hadde tenkt å bestille Geforce kortet.... [ Denne Melding var redigert av: Ardie på 2001-12-16 20:43 ] Lenke til kommentar
anicet Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Det er helt på tryne at HW.no leser ikke efaringer til webshop, men det som er enda verre er at de sender potensiele kunder til slike Webshop og dermed mister sin troverdighet. Det lønner seg i lange løp å betale litt mer å få det du ble lovet, derfor handler jeg kun http://www.psdata.no . Lenke til kommentar
Danny Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 topline blir slakta,det kaller ejg dårlig service Lenke til kommentar
wuw Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 ja det er jo det jeg har prøvd og si på forumet i hele dag ,att de der "bånnline" er virkelig på bånn når det gjelder service :sad: :sad: :sad: har selv hatt 2 dårlige erfaringer med dem :sad: :sad: bare dritt :sad: dere må ikke finne på og kjøpe noe derfra . ikke selg "sjela" bare for ett grafikkort . slike webbutikker med sånn vannvittig dårlige erfaringer (18 ENERE av 21 karakterer) burde vært boikotter av oss brukere/konsumister da vi på den måten kan evaluere vekk slike SØPPELBUTIKKER slik att de for noen kunder. Lenke til kommentar
wuw Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 RETTELSE: SØPPELBUTIKKER slik att de IKKE for noen kunder. Lenke til kommentar
house Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 ååååå du fåkke tru at det er den eneste som suger, selv handler jeg "kun" på [*]PSDATA [*]Komlpett [*]microplex beste webshoppene synes jeg... Housey [ Denne Melding var redigert av: house på 2001-12-16 21:00 ] Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Så dum som jeg var bestillte jeg det skjermkortet som var på julekalenderen. Men hittil har jeg ikke fått en dritt, ikke noe mail eller noen ting. Så råtn kunde service har jeg ALDRI vært borti. Jeg skal ALDRI kjøpe fra dem lengre. Håper ALLE boikotter bånnline!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå