UrgeLoL Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Sony trør ikke blu-ray ned over hodet på noen. Den er en del av ps3 konsollen og det er sist jeg sjekket helt frivilig å kjøpe den. Så man kan vel si at sony går for en litt annen hovedmålgruppe enn det microsoft gjør. Folk som bare vil ha en neste generasjonskonsoll og ikke trenger hd, hd dvd/blu-ray, wifi osv får kjøpe seg en xbox 360 core og ett minnekort. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Som i alle andre konsoll tråder. Har det blitt foretatt en oppryddig. Hold dere til emnet, og gi lang f*** i om andre poster noe som ikke hører hjemme i tråden. Hvis dette således plager dere. Ber jeg dere kontakte enten meg, eller en annen mod. OT-slettet! Birger Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Microsoft hadde garantert brukt hd dvd denne generasjonen om de hadde vært med på å lage formatet. Men uansett, som jeg så, sony trør ikke blu-ray nedover hodet på noen. Den er frivillig å kjøpe. Vi får se hvordan maskinen selger de neste årene, det blir svaret på om folk vil ha blu-ray nå eller om de er fornøyd med dvd. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 I den grad at du _må_ kjøpe PS3 for å spille Metal Gear Solid 4, Devil May Cry 4(5?). Så tvinger de på deg Blu-ray. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 I den grad at du _må_ kjøpe PS3 for å spille Metal Gear Solid 4, Devil May Cry 4(5?). Så tvinger de på deg Blu-ray. 7245822[/snapback] Men du MÅ jo ikke spille metal gear solid 4 og devil may cry 4?? Går ikke å skriker til microsoft fordi de tvinger meg til å kjøpe en xbox 360 om jeg vil spille gears of war! hadde de ikke kjøpt rettighetene til spillet hadde det garantert kommet til pc og ps3. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Er enig i det du sier. Men i den grad folk vil spille de spillene. Så er det faktiskt en viss prosent som blir pakket på en Blu-ray spiller som de en skjelden gang, eller aldri vil bruke. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Sant nok. Men de prosenten tar da en avgjørelse om de vil betale litt mer for konsollen for å få spilt de spillene de vil spille. Blu-ray spilleren kan de uansett bruke til dvd så helt bortkastet blir den ikke Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Men at Sony bruke blu-ray i konsollen for å tvinge fram "deres" format framfor HD dvd er det ingen tvil om. Det er ganske genialt egentlig, for viss ps3 blir en suksess så er vel blu-ray garantert mange ganger større en hd dvd. Men dette er bare spekulering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå