inoan Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Maskinen min, Asus A6JA har følgende PCMCIA spor: 1 x Type II PCMCIA 2.1 compliant. Kan jeg da kjøpe Soundblaster 2 ZS Notebook med følgende grensesnitt: Kompatible spor: 1 x CardBus - type II ?? Vil dette passe maskinen min?? Lenke til kommentar
inoan Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Er dette sikkert som banken? Har vært ute for en kompis som bestilte et vanlig "gammeldags" PCMCIA kort som ikke passet da slotten i maskinen faktisk var en nyere type som gjorde at kortet ikke kunne presses helt inn, og dermed ikke passet.... Lenke til kommentar
inoan Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Merker jeg sliter litt med valgets kval. Jeg må ha nytt lydkort for å ta i bruk SPDIF fra min bærbare maskin. Jeg går for ett av disse kortene: - Creative Sound Blaster Audigy 2 NX ------------------------------------------------------------------------------------------- - Creative Sound Blaster Audigy 2 ZS Notebook Kriteriene mine er enkle; Jeg ser mye film på et Hjemmekinoanlegg og vil bruke SPDIF fra lydkortet og inn på 5.1 systemet mitt. Ønskelig med erfaringer eller tanker! Lenke til kommentar
ventle Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Cardbus type 2 = PCMCIA den nye typen kompisen din har kalles expresscard. Du kan jo ringe komplett eller noen annen som selger A6JA og spørre. Men jeg er rimelig sikker på at det er slik ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå