VikinGz Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Det er masse omtaler her inne og det er fint Men det er ikke muligheter for egen kategori der det oppdateres anbefalinger innen de forsjelige områder som: PC: Action Rolle spill +++++ xbox360 Action Rolle spill ++++ Dere sjønner kansje hva jeg mener? Men at man har anbefalinger av spill til forsjelige plattformer i forsjelige klasser (nesten slik som hw.no har med sine anbefalinger om hardware) Det ville vertfall jeg likt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=522686 Les her, en ny kategori er vel ikke akkurat nødvendig om det temaet. Heller ikke nå de skal lage en ny struktur... Lenke til kommentar
agalate Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hiver meg på denne - det hadde vært utrolig bra om Gamer oppsummerte spillåret 2006 nå som det nærmer seg nyttår, og presenterte de beste (og kanskje også de verste?) spillene Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Det er vel Gamer-tradisjon det... Men det er nok for tidlig nå som vi bare er i november. Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Høres ut som en god ide dette Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Høres ut som en god ide dette 7353245[/snapback] syns jeg å. At de kan anbefale spill til de som liker strategi til pc f.eks... slipper man å kjøpe masse vrøl Lenke til kommentar
ttt Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Gamer.no vil nok kome ein ei oppsummering av spelåret 2006. Reknar med at det dukkar opp ein artikkel litt ut på nyåret. VikinGz: Ein eigen kategori blir kanskje litt voldsomt, i alle fall til å begynne med. Men ein artikkel ein gong i veka/annan kvar veke/pr månad, der det blir anbefalt eit eller fleire spel kunne kanskje vore ein ide. Noko liknande det Kulturo har med sine helge-anbefalingar. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Gamer.no vil nok kome ein ei oppsummering av spelåret 2006. Reknar med at det dukkar opp ein artikkel litt ut på nyåret. VikinGz: Ein eigen kategori blir kanskje litt voldsomt, i alle fall til å begynne med. Men ein artikkel ein gong i veka/annan kvar veke/pr månad, der det blir anbefalt eit eller fleire spel kunne kanskje vore ein ide. Noko liknande det Kulturo har med sine helge-anbefalingar. 7355930[/snapback] Det var en veldig god ide Da vet jeg hva jeg kunne ha brukt helga på Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Gamer.no vil nok kome ein ei oppsummering av spelåret 2006. Reknar med at det dukkar opp ein artikkel litt ut på nyåret. VikinGz: Ein eigen kategori blir kanskje litt voldsomt, i alle fall til å begynne med. Men ein artikkel ein gong i veka/annan kvar veke/pr månad, der det blir anbefalt eit eller fleire spel kunne kanskje vore ein ide. Noko liknande det Kulturo har med sine helge-anbefalingar. 7355930[/snapback] Bortsett fra at det hadde oppmuntret til ganske mye piratkopiering Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Gamer.no vil nok kome ein ei oppsummering av spelåret 2006. Reknar med at det dukkar opp ein artikkel litt ut på nyåret. VikinGz: Ein eigen kategori blir kanskje litt voldsomt, i alle fall til å begynne med. Men ein artikkel ein gong i veka/annan kvar veke/pr månad, der det blir anbefalt eit eller fleire spel kunne kanskje vore ein ide. Noko liknande det Kulturo har med sine helge-anbefalingar. 7355930[/snapback] Bortsett fra at det hadde oppmuntret til ganske mye piratkopiering 7363815[/snapback] den må du forklare, for den sammenhengen ser ikke jeg Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 hadde vært greit med noen annbefalinger ja=) Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 28. november 2006 Forfatter Del Skrevet 28. november 2006 Gamer.no vil nok kome ein ei oppsummering av spelåret 2006. Reknar med at det dukkar opp ein artikkel litt ut på nyåret. VikinGz: Ein eigen kategori blir kanskje litt voldsomt, i alle fall til å begynne med. Men ein artikkel ein gong i veka/annan kvar veke/pr månad, der det blir anbefalt eit eller fleire spel kunne kanskje vore ein ide. Noko liknande det Kulturo har med sine helge-anbefalingar. 7355930[/snapback] Bortsett fra at det hadde oppmuntret til ganske mye piratkopiering 7363815[/snapback] den må du forklare, for den sammenhengen ser ikke jeg 7364116[/snapback] Ikke jeg heller, d er jo ditt eget ansvar. Jeg laster da ikke ned filmene som blir anbefalt på kultur.no heller Da vet jeg at denn filmen er bra, den må jeg stikke å kjøpe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Gamer.no vil nok kome ein ei oppsummering av spelåret 2006. Reknar med at det dukkar opp ein artikkel litt ut på nyåret. VikinGz: Ein eigen kategori blir kanskje litt voldsomt, i alle fall til å begynne med. Men ein artikkel ein gong i veka/annan kvar veke/pr månad, der det blir anbefalt eit eller fleire spel kunne kanskje vore ein ide. Noko liknande det Kulturo har med sine helge-anbefalingar. 7355930[/snapback] Jeg må si meg enig i at dette er en svært god idè! Endret 3. desember 2006 av Slettet-xZFMnIz6 Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 Hadde vært hyggelig innlegg fra gamer.no selv... om de i heletatt har tenkt på noe slikt... Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Problemet er jo bare at det er ti karer som anmelder forskjellige spill, og jeg ser neppe for meg at de blir enige med det første. Det er lettere for VG og så videre, der en eller to personer stort sett gjør hele jobben. Men de kunne jo bare valgt de med best karakter den måneden, hadde jo kanskje gått. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Dei har jo kåringar av årets "ditt og datt" frå før, så med litt godvilje burde det gå an å kome fram til nokre felles anbefalingar. Eit anna alternativ kan jo vere å overlate det til ein, evt to, personar å skrive anbefalinga. Dette kan sjølvsagt gå på rundgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå