Lokiboki Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Venter med spillet til 17. November, da elkjøp skal selge det for en utrolig fin pris av 399. kr.. Som i mine øyne er BILLIG 7249575[/snapback] Hvordan vet du at det kommer til å koste 399? Jeg var megasikker på at det blei 499. Men det er jo bra. da kommer sikkert limited edition til å koste 499 da. 7250353[/snapback] Jeg var personlig å forhørte meg om saken på Elkjøp i Kr.Sand. Regner med det gjelder for alle Elkjøp butikker i landet.. Han jeg spurte var ikke sikker på om Limited Edition ville komme i salg hos dem, men vanlig versjon ville ivertfall koste 399. Utrolig bra pris spør du meg, men får det vel neppe noen dager eller dagen før lansering for den saks skyld Elkjøp synes jeg er flinke på STORE lanseringer, men kan godt skjerpe seg på de litt mindre lanseringene Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Fikk akkurat oppdatert til shipped (fra videogamesplus) Kom til å tenke.... Noen som har erfaring med hvor lang tid tar å sende fra Canada til Oslo? 7248647[/snapback] Bestilte The outfit hos de vennlige kanadienserene på en lørdagsnatt...Datt ned i postkassa mi på onsdagen, og jeg bor innerst i skogen i Nord-Norge, slå den Oslofolk må få det enda raskere vil jeg tro! Status på Gears of war: SHIPPED! imorrest Oh my God unckelF#cker! Postmannen kom akkurat med en ny 360 fra Tyskland til meg MED EKSTRA HARDDISK I GAVE. God Jul!!!!!!!!!!! Manufactured 05 01 2006 Endret 9. november 2006 av Watchtower Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Hva betaler du for dette? inkludert frakt...Har de samme løsning som Play-Asia med tanke på toll? Endret 9. november 2006 av Nordoelum Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) 435,- NOK inkludert frakt Toll får du ikke får fordi de bruker privat avsender og verdi er satt til under 200 spenn. Du kan også får de til å merke de som "gave" Endret 9. november 2006 av Nordoelum Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Fikk du kompensasjon iform av ekstra HDD? Ikkje dårlig Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 NB! Dere trenger ikke å sitere innlegget over. Hvis dere ved en nød skal sitere, bare siter den teksten dere svarer til. Trenger ikke flere A4 sider i hver post. Unødvendig sitering fjernet! Birger Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Tror ikke den ekstra HDD'en var en gave - har lest om flere andre som også har fått ekstra HDD ved en feiltakelse, tror det kommer litt an på hvor Xboxen ble sendt på rep (skulle visst være en plass i Tyskland som tullet mye med HDD). Endret 9. november 2006 av Mr.FOXHOUND Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 aj, beklager den Birger!Var for rask der... Takk for svar Watchtower Lenke til kommentar
United79 Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Noen som har fått det fra Videogamesplus enda? Lenke til kommentar
smelx Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Ikke enda... venter i spenning... Lenke til kommentar
Felgen Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Mitt blei sendt fra Canada på onsdag, så håper veldig på at jeg har det i morra, men det er kanskje litt mye å håpe på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå