hattrick Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 ok, da kjøper jeg spillet fra videogameplus. Gleder meg til dette kommer i postkassen Lenke til kommentar
AtomicMoog Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 E-post fra videogamesplus: Your order has been updated to the following status. New status: Processing Noen som har fått bekreftet at spillet er sendt? Lenke til kommentar
Piano_Man Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Noen som vet på Viva Pinata blir regionfritt? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hvordan er det med bestillinger fra VideoGamePlus? Blir de ikke stoppet i tollen, og derved ta lengre tid å motta? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Nei, dei merker det som $20 så det sklir rett igjennom Eg bestilte nettopp og håper eg får det i løpet av neste veke, då rekne eg med å vera ferdig med ein av oppgåvene mine denne hausten Lenke til kommentar
dr münster Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 E-post fra videogamesplus: Your order has been updated to the following status. New status: Processing Noen som har fått bekreftet at spillet er sendt? 7246093[/snapback] Min har også stått som "processing" siden jeg bestilte i går kveld Lenke til kommentar
smelx Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Fikk akkurat oppdatert til shipped (fra videogamesplus) Kom til å tenke.... Noen som har erfaring med hvor lang tid tar å sende fra Canada til Oslo? Endret 9. november 2006 av smelx Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 1 uke ca...+ - noen dager Lenke til kommentar
Nepe Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg fikk akkurat shipped nå jeg også håper det ikke tar alt for lang tid. Bestilte fra videogamesplus Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Fikk akkurat oppdatert til shipped (fra videogamesplus) Kom til å tenke.... Noen som har erfaring med hvor lang tid tar å sende fra Canada til Oslo? 7248647[/snapback] Som jeg sa tidligere i tråden: Sist vare jeg bestilte derfra (på en søndag), lå i postkassen min lørdagen etterpå - da var pakken også forsinket fordi jeg hadde oppgitt feil postnummer. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Venter med spillet til 17. November, da elkjøp skal selge det for en utrolig fin pris av 399. kr.. Som i mine øyne er BILLIG Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Kjøper det nok av elkjøp jeg også=) 399kr var en fin pris=) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 LCE eller vanlige utgaven? Lenke til kommentar
United79 Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Med vanlig levering fra Videogames så har jeg det på Lørdag, til 430 kr. Ikke dumt at det kommer tidligereog det er langt billigere enn andre steder. Vanvittig pris av Elkjøp med 399 kr, men jeg betaler gjerne 30 kr for å få det en uke før, hvis i hele tatt Elkjøp der jeg bor får det inn. Pleier ikke akkurat være rå på lansering;) Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 399kr var meget rått ja Nå kan eg angre på at eg betalte 40kr meir på å få det ein veke tidlegare Lenke til kommentar
teekej Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Venter med spillet til 17. November, da elkjøp skal selge det for en utrolig fin pris av 399. kr.. Som i mine øyne er BILLIG 7249575[/snapback] Hvordan vet du at det kommer til å koste 399? Jeg var megasikker på at det blei 499. Men det er jo bra. da kommer sikkert limited edition til å koste 499 da. Lenke til kommentar
nacho Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Med den 100,- rabatten som absoluttspill.no ga til alle som hadde bestilt LCO av GeOW, så kom min gears bestilling på 418,- inkl frakt Statusen er nå: Venter på varer. Noen som har peil på når Absoluttspill.no venter å få Gears? Og sender de det med en gang de har det? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Det gjikk rykter om at de fikk det 15.Nov. De skulle også frhøre seg med leverandør om evt. retningslinjer ang. tidspunkt å sende spillet ut. Men kan ihvertfall si det at de fikk inn COD3 i går, og sendte det ut samme dag. Sitter med det i boksen min nu faktisk Så det er godt mulig at GeOW wil få samme behandling Lenke til kommentar
nacho Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Mala: Har du løpende kontakt med de eller? Si ifra om du hører noe da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Mala: Har du løpende kontakt med de eller? Si ifra om du hører noe da 7250448[/snapback] Har faktisk vert hektisk i hotmail inboksen min den siste uka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå