Lokiboki Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Er nok ikke sikker på akkurat det. Er første gang jeg bestiller ifra AbsoluttSpill.no Men vil tro jeg har det i nærheten av utgivelsesdatoen.. 7237468[/snapback] Absoluttspill vil jeg påstå er Norges beste spillnettbutikk på levering! Du får alltid spillene dine på lansering eller om du er heldig før.. Dette er basert på mine og flere andre som jeg har hørt si det samme sine erfaringer. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 å Ja ? du jobber hen a ? Mod: Trenger ikke å sitere innlegget over! Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Erfaringene jeg har med Absoluttspill.no, har også vært utelukkende gode. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 her også, bestilte BF2 kl. 9 på en torsdag... fikk spillet på fredag! det er det jeg kaller rask levering!! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Har ikkje vert bort noe som er raskere enn absoluttspill.no på levering. Bestilte MGS:The Twin Snakes for ei god stund siden, dette låg i kassa dagen etter. Men eg har aldri forhåndsbestillt noe der, men eg håper på det beste ihvertfall. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 å Ja ? du jobber hen a ? Mod: Trenger ikke å sitere innlegget over! 7237814[/snapback] Tja, har bare en helgejobb på bensinstasjon. Ellers går jeg siste år på videregående skole Du kan jo lese over å se at flere er enig med meg Lenke til kommentar
United79 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Kan noen virkelig bekrefte eller avkrefte dette ryktet.. Vurderer sterk å bestille på videogamesplus... En av årets store dette her.. Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Kan noen virkelig bekrefte eller avkrefte dette ryktet.. Vurderer sterk å bestille på videogamesplus... En av årets store dette her.. 7239215[/snapback] "We have tested the 4 new games released today for XBOX 360 and 3 out of 4 are region free. Let's start with the monster Gears of War - 360 , Gears of War Collector's Edition - 360 are REGION FREE! Tony Hawk's Project 8 - 360 (Preorder) IS REGION FREE!! Call of Duty 3 - 360 IS REGION FREE History Channel: Civil War - 360 IS NOT REGION FREE. So there you have it the next round of games and all region free tested!!" Videogameplus.ca Lenke til kommentar
United79 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Fantastiske nyheter. Da er det bestilt. Klarer de å levere til helga? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Siste varen jeg kjøpte fra videogamesplus, ble bestilt på en søndag, og lå i postkassen førstkommende lørdag etterpå - da var den blitt forsinket av posten fordi jeg hadde opp gitt feil postnummer. Så mest sannsynlig ligger den i postkassen til helga ja Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Fikk lyst til å bestille og få det før nå, men jeg får det gratis av avisa ved lansering her uansett. Lenke til kommentar
smelx Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Bestilte fra videogamesplus tidligere idag... Hvor lang tid tar det, om man ikke setter feil postnummer? Lenke til kommentar
Felgen Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg óg bestilte fra videogamesplus tidligere i dag. Håper virkelig på å ha det på lørdag, men må si jeg tviler litt. Bestilte TableTennis derfra på en mandag, hadde det på torsdag, så det er jo lov å håpe. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Tenker nok det er en del tyskere som jubler nå. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Tenker nok det er en del tyskere som jubler nå. 7242510[/snapback] Haha, du sier noe der ja! Lenke til kommentar
Nepe Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Så både vanlig gears of war og collector er region free? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Bestilte både GOW (Amerikansk utgave) og COD 3 fra Play-Asia.com Lenke til kommentar
hattrick Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Lurte på om det blir noen forskjell på spillet hvis jeg kjøper det fra videogameplus enn hvis jeg venter og kjøper det her i Norge? Kan spille live med spillet fra videogameplus? Lenke til kommentar
Esperados Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 ingen forskjell på spillet og kan spille på live eneste som er forksjellig er vel coveret og manualen Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 ingen forskjell på spillet og kan spille på live eneste som er forksjellig er vel coveret og manualen 7245425[/snapback] Bor du i sentrale strøk, kan videogameplus levere i løpet av 3 dager er min erfaring. Fikk i dag tilbakemelding fra gamezone. no og de begynner å sende ut spillet i løpet av neste uke så at alle har det på eller like før utgivelsesdato som er den 17 november. Ps. Live-vision kameraet er også regionfri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå