kewell79 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Spillet er REGION FREEE! JA, dere leser rett!! Den Amerikanske versionen er REGION FREE! Endret 7. november 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Kilde? En god nyhet absolutt, til importfolket. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Siden både GeOW og COD3 er region-free, og at eg har bestillt begge titlene for fullpris via nett, legger eg inn ein bønn om at R6:Vegas blir region-free den også. er jo Ubisoft spill, så det skjer vel det også i likhet med samtlige spill derifra Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Siden både GeOW og COD3 er region-free, og at eg har bestillt begge titlene for fullpris via nett, legger eg inn ein bønn om at R6:Vegas blir region-free den også. er jo Ubisoft spill, så det skjer vel det også i likhet med samtlige spill derifra 7236172[/snapback] hvor da ? Play-asia... Gow er ikke lagt til der... Går ikke an å kjøpe det. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 (endret) StaBBer: "Bare" snakket med min gode kontaker over dammen Torrevieja: jeg greier fint å bestille GOW på play-asia, begge versionene, men ASIA sin Limited Collector's Editions står at det ikke fungerer på PAL og US Endret 7. november 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Ok, du bestillte Us version, den vanlige ?? Det er spørsmålstegn under Us version da, men det blir vel endra seinere.. Er det denne du har bestillt ? http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dw-49-...ar-70-1iix.html Mod: Trenger ikke å sitere innlegget over! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 jeg bestiller nok fra Videogamesplus, blir ca 440 kr inkl frakt . på play-asia koster US version 470 kr og tar 3-5 dager lenger Mod: Trenger ikke å sitere innlegget over! Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 blæh Da stikker jeg på Elkjøp og kjøper limited der.. Mod: Trenger ikke å sitere innlegget over! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 vist videogamesplus får den på lager i dag, og du har den i postkassa lørdag da? Mod: Trenger ikke å sitere innlegget over! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Da venter jeg på release her fordi jeg ikke har penger før den 17 uansett Mod: Trenger ikke å sitere innlegget over! Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Tror jeg venter til release her også, det er ikke SÅ viktig for meg å få spillt det nå. Dessuten har jeg NWN2 Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 blæh, Da stikker jeg på Elkjøp og kjøper limited der.. vist videogamesplus får den på lager i dag, og du har den i postkassa lørdag da? 7236397[/snapback] hmm :!: Tenke jeg kunne kjøpe med noen boller også da vettu, hvis jeg kjøpern på elkjøp. jaja Lenke til kommentar
Kokkolocco Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 er dette 100% sikkert? Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Nei, bare 99 1/2 Mod: Trenger ikke å sitere innlegget over! Lenke til kommentar
Kokkolocco Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) works for me Endret 7. november 2006 av Kokkolocco Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Uff, skulle gjerne hatt en offisiell bekreftelse.. Lite lysten på å bestille et spill som ikke funker Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Nå er allerede spillet bestilt ifra AbsoluttSpill.no. Men dette er en gladnyhet.. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 blæh Da stikker jeg på Elkjøp og kjøper limited der.. Mod: Trenger ikke å sitere innlegget over! 7236382[/snapback] Får Elkjøp Limited Edition? Lenke til kommentar
parallax313 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Nå er allerede spillet bestilt ifra AbsoluttSpill.no. Men dette er en gladnyhet.. 7237428[/snapback] Sender de ut spill tidlig, eller er det kun på release-datoen? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Er nok ikke sikker på akkurat det. Er første gang jeg bestiller ifra AbsoluttSpill.no Men vil tro jeg har det i nærheten av utgivelsesdatoen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå