-kristoffer- Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Live earth støttet ikke min region eller mitt språk. Så likke til folkens Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Kommer aldri Microsoft med noe de har funnet på selv?7236417[/snapback] Jeg kommer på én ting: Direct X. 7236539[/snapback] Og Direct X er en plage for oss som vil at spillutviklere skal utvikle til OpenGL slik at vi kan spille på Linux. 7236838[/snapback] Microsoft's Direct3D is a COM based 3D graphics API originating in a third-party 3D graphics API for x86 architectures. Microsoft acquired the technology in 1996 and has been offering the API as a component of its DirectX technology. Selv ikke DirectX er helt MS Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 BSOD er vel Microsoft-only? :!: Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Ikke så verst dette..Fant til og med gaten jeg bor i:-) Live earth støttet ikke min region eller mitt språk. Så likke til folkens Så forandrer region/språk da.. virker fint da... Jeg så litt på 3d kart over vegas...de har til og med bil reklame i kartet,hehe Står du i ro på et sted lenge så popper det reklame fram overalt:-( Endret 7. november 2006 av Scortech Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Ikke så verst dette..Fant til og med gaten jeg bor i:-) Live earth støttet ikke min region eller mitt språk. Så likke til folkens Så forandrer region/språk da.. virker fint da... Jeg så litt på 3d kart over vegas...de har til og med bil reklame i kartet,hehe Står du i ro på et sted lenge så popper det reklame fram overalt:-( 7238002[/snapback] Latterlig av windows. Dette kan vel da kalles ad-ware. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Latterlig av windows. Dette kan vel da kalles ad-ware. 7238661[/snapback] Hehe, lo godt av denne. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Simen1: Dette programmet har vært på tegnebordet lenge. (Før Google Earth kom). Husker jeg har sett en video for noen år siden hvor Microsoft previewet mye av den funsjonaliteten de forventet skulle komme i Longhorn (nå Vista). Har ikke prøvd Windows Live Earth enda. Men den videoen jeg så var mye, mye bedre og mye fler smarte funsjoner enn the Google Earth har idag. Bl.a. live informasjon om hvor mye traffik the var på veiene direkte på kartet. Bare syns Microsoft ikke har greid å få til alle de tingene som var i videoene. Utrolig mye kult der. Skal se om jeg kan finne tilbake til dem. Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Simen1: Dette programmet har vært på tegnebordet lenge. (Før Google Earth kom). Kilde? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Fant det nå: http://msdn.microsoft.com/windowsvista/lea...id/default.aspx Se videoene "Commercial Real Estate" og "Telecom". EDIT: Står vel kanskje ikke at Micosoft har hatt planer om å lansere dette. Men de har i hvert fall tenkt selv hvilke funsjoner de eventuelt ville puttet inn. Endret 8. november 2006 av JonT Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Fryktelig irriterende at Microsoft nekter folk som ikke har den amrikanske versjonen av Windows å kjøre preveiw/beta programmene de lager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå