Gå til innhold

Omtale av Neverwinter Nights 2 (PC)

Anbefalte innlegg

Skulle ønske gothic 3 hadde fulgt AD&D 3,5 reglene, hatt mulitplayer co-op som nwn 2 og vært litt mer stabilt så hadde det for min del vært mye bedre enn nwn 2. Tror bioware/atari bør ta litt lærdom av oblivion og gothic 3 når det gjelder grafikk og styresystem, evt brukt det gamle bg2-styresystemet hvor du kan merke hele partyet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skulle ønske gothic 3 hadde fulgt AD&D 3,5 reglene, hatt mulitplayer co-op som nwn 2 og vært litt mer stabilt så hadde det for min del vært mye bedre enn nwn 2. Tror bioware/atari bør ta litt lærdom av oblivion og gothic 3 når det gjelder grafikk og styresystem, evt brukt det gamle bg2-styresystemet hvor du kan merke hele partyet.

7303119[/snapback]

Personlig syntest jeg at et rollespill burde satse på historie og dialoger fremfor grafikk, slik Obsidian har gjort. Styresystemet virker litt arkaisk i forhold til Oblivion, det kan jeg være enig i; men det passer godt til den type spill synest jeg.

Og merking av hele party-et kommer garantert etter noen patcher, hvis ikke communitien klarer å modde det inn før.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • Opprett ny...